استاندار اردبیل؛

درآمد اموال مازاد دولتی اردبیل برای فعال‌سازی پروژه‌های عمرانی هزینه می‌شود

1399/05/29 - 10:24 - کد خبر: 25436 نسخه چاپی

نصر: استاندار اردبیل گفت: درآمد حاصل از اموال مازاد دولتی برای فعال‌سازی پروژه‌های استان و رونق اقتصادی منطقه هزینه می‌شود.

به گزارش نصر، اکبر بهنامجو در جلسه کارگروه مولد سازی دارایی‌های دولت افزود: با توجه به محدودیت منابع دولتی، واگذاری اموال مازاد و بلا استفاده می‌تواند در جبران کسری اعتبارات جاری و عمرانی موثر باشد.
وی بیان کرد: اموال مازاد دستگاه‌های دولتی توسط اداره کل اقتصادی و دارایی استان با طی روند قانونی به مزایده گذاشته شده و درآمد حاصل از آن به بودجه استانی افزوده می‌شود.
استاندار اردبیل گفت: دفتر فنی استانداری نسبت به تعیین کاربری این املاک اقدامات لازم را انجام می‌دهد.
مدیرکل اقتصادی و دارایی استان نیز در حاشیه این جلسه به خبرنگار ایرنا گفت:در عرض ۲۰ روز گذشته ۳۴ مورد اموال غیر منقول دارایی‌های دولت در استان شناسایی شده است.
علیرضا نوروزی افزود: این پرونده‌ها به وزارت اقتصاد و دارایی احاله شده تا با تایید این وزارتخانه مجوز فروش این اموال را کسب کنیم.
وی بیان کرد: بعد از دریافت مجوز ،این ۳۴ اموال برای فروش به مزایده گذاشته می شود.
نوروزی اضافه کرد: ۵۰ درصد از عواید حاصل از فروش بر اساس قانون و مصوبه هیات دولت ،با تایید سازمان برنامه و بودجه صرف تامین اعتبار پروژه های نیمه تمام استان هزینه می شود.
مدیر کل اقتصاد و دارایی استان اظهار کرد: مابقی مبلغ صرف پرداخت پاداش بازنشستگی و مطالبات بازنشستگان و پرداختی های مربوط به حقوق های پرسنلی و هزینه های جاری دستگاهها می‌شود.
انتهای پیام/
درآمد اموال مازاد دولتی اردبیل برای فعال‌سازی پروژه‌های عمرانی هزینه می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار