معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی؛

هیئات حسینی الگویی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جامعه می شوند

1399/05/28 - 15:25 - کد خبر: 25410 نسخه چاپی

نصر: معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: هیات های حسینی الگوی خوبی در رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای آحاد جامعه خواهند بود.

به گزارش نصر، حجت الاسلام رامین حسینی خور نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در تبریز گفت: سازمان تبلیغات اسلامی تا کنون تلاش کرده، اصل عزاداری‌ها را حفظ و از اولین روزهای شیوع ویروس کرونا، میدان دار این قضیه بود که هیأت تعطیل نیست.
حسینی افزود: هیئات مذهبی در بحث مواسات و همدلی و کمک به مدافعان سلامت در دوران مقابله با شروع کرونا نمره قبولی را گرفته و خوش درخشیده‌اند و از همان روزهای اول شیوع کرونا با تهیه و توزیع ماسک و ضدعفونی اماکن و کمک به فقرا نشان دادند که در متن مسائل اجتماعی حضور فعال دارند.
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به تغییر سبک عزاداری‌ها در محرم امسال با توجه به شروع ویروس کرونا گفت: اصل عزاداری و برگزاری آن از دغدغه‌ها و مطالبات سازمان بوده منتهی امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا، شکل عزاداری‌ها تغییر یافته است و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دستور کار هیأت مذهبی قرار گرفته است عدم استفاده از ابزار آلات مشترک رعایت فاصله گذاری اجتماعی از جمله ضوابط اجرایی مراسمات است که امیدواریم بتوانیم الگوی خوبی در رعایت پروتکل‌ها در جامعه باشیم.
وی افزود: هر شکلی از عزاداری که باعث تشدید ویروس شیوع کرونا شود مورد قبول ستاد ملی مبارزه با کرونا نخواهد بود.
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: شیوع ویروس کرونا موجب شده تا نوع عزاداری‌ها در محرم امسال تغییر یابد.
انتهای پیام/
 هیئات حسینی الگویی برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جامعه می شوند خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار