خبر/

۶۲ واحد مسکن مددجویی بهزیستی در آذربایجان شرقی کلنگ زنی شد

1399/05/28 - 12:15 - کد خبر: 25382 نسخه چاپی

نصر: آیین آغاز عملیات احداث واحدهای مسکونی ویژه مددجویان تحت پوشش بهزیستی آذربایجان شرقی با حضور مسئولان استانی و کشوری به صورت ویدئو کنفرانس همزمان با سه استان دیگر برگزار شد.

به گزارش نصر، مدیر کل بهزیستی آذربایجان شرقی در این مراسم هدف از ساخت این واحدها را توانمندسازی مددجویان بهزیستی عنوان کرد و افزود: این اقدام در راستای تامین مسکن مددجویان و معلولین در قالب تفاهم نامه بین بهزیستی استان، قرارگاه خاتم الانبیا و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام می‌شود. 
 فرگل صحاف با بیان این‌که در قالب این طرح یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در کشور ساخته می شود، ادامه داد: ۶۲ واحد از این مساکن در تبریز و ۱۱ شهرستان دیگر استان احداث می شود و جامعه هدف این طرح  سرپرست خانوارهای معلولین شدید و خیلی شدید و زنان سرپرست خانوار سه دهک درآمدی پایین (۱-۲-۳) هستند. 
وی ادامه داد: این واحدها در متراژ ۶۰ متر مربع برای معلولین و ۵۰ متر مربع برای زنان سرپرست خانوار ساخته می شود و اکنون در مرحله شناسایی زمین و بازیابی نقشه است.
صحاف با تاکید بر این‌که ۷۵ درصد هزینه ساخت واحدها  توسط بهزیستی و ۲۵ درصد از سوی قرارگاه خاتم الانبیا تامین می‌شود، گفت:امیداوریم  قبل از آغاز فصل سرما اقدامات اولیه آغاز شود.
به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان، در پایان این آیین، صورتجلسه تحویل زمین جهت اجرای تفاهم نامه بین نمایندگان بهزیستی و قرارگاه خاتم الانبیا (ص) امضا و مبادله شد.
از ابتدای شروع به کار نهضت ملی مسکن تاکنون شش هزار واحد مددجویی در آذربایجان شرقی ساخته و تحویل داده شده است.
انتهای پیام/
۶۲ واحد مسکن مددجویی بهزیستی در آذربایجان شرقی کلنگ زنی شد خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار