معاون سیاسی امنیتی استاندار؛

هفته دولت فرصتی برای امیدآفرینی در جامعه است

1399/05/28 - 10:58 - کد خبر: 25372 نسخه چاپی

نصر: معاون سیاسی و امنیتی استاندار و رییس شورای اطلاع‌ رسانی آذربایجان‌شرقی گفت: مدیران ادارات از فرصت هفته دولت برای تبیین عملکرد خود در راستای امیدآفرینی در جامعه استفاده کنند.

به گزارش نصر، علیار راستگو، دوشنبه شب در نشست شورای اطلاع‌رسانی آذربایجان شرقی افزود: ادارات و مدیران کل، گزارش کار و عملکردشان را به رسانه ها ارایه دهند و پاسخگوی خبرنگاران در خصوص عملکردشان در فرصت هفته دولت باشند.
وی اظهار داشت: اطلاع رسانی ها باید طوری باشد که در جامعه انسجام و وحدت ایجاد کرده و امیدآفرینی به وجود آورد، به طوری که مسائل حاشیه‌ای کمرنگ شود.
رییس شورای اطلاع‌ رسانی آذربایجان‌شرقی گفت: مسئولان ادارات، مشکلات و مسائلی را که تحریم‌های ظالمانه در کشور و استان ایجاد کرده به مردم تبیین کنند تا هدف های مغرضانه برخی رسانه‌های بیگانه و معاند بی اثر شود.
راستگو، ادامه داد: بر این اساس با بیان وقایع جاری و در جریان قرار گرفتن افکار عمومی در خصوص مسائل مختلف، اقدامات و تبلیغات رسانه‌ای دشمن مثل همیشه ناکام خواهد ماند. 
وی یادآوری کرد: مردم باید بدانند تمام سعی و تلاش دولت برای رفع مشکلات است و مشکلات ایجاد شده به علت تحریم‌های ناجوانمردانه استکبار به مرور زمان توسط مسئولان برطرف می شود.
معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان‌شرقی از رسانه ها خواست در آخرین سال فعالیت دولت دوازدهم ،عملکرد و دستاوردهای کم نظیر دولت تدبیر و امید را در زمینه های مختلف اطلاع رسانی کنند.
راستگو، با تاکید بر لزوم اجرای پروتکل های بهداشتی در مقابله با کرونا در ادارات و ایام محرم، افزود: مدیران و کارکنان دستگاه‌های دولتی و غیردولتی، واحدهای صنفی و افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، مجازات می‌شوند.
انتهای پیام/
هفته دولت فرصتی برای امیدآفرینی در جامعه است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار