رییس هیات کشتی استان زنجان؛

چهار کشتی‌گیر مطرح زنجانی برای حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی آماده می‌شوند

1399/05/27 - 17:17 - کد خبر: 25355 نسخه چاپی

نصر: رییس هیات کشتی استان زنجان گفت: چهار تن از کشتی گیران مطرح و شاخص این استان، خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی آماده می‌کنند.

به گزارش نصر، عباس محمدی، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: میثم حیدری (۲ نفر)، میثم نصیری و علیرضا عباسی، برای حفظ آمادگی و رسیدن به سطح مطلوب و مناسب، به صورت روزانه زیر نظر منصور اسدی که از مربیان مجرب و توانمند این رشته ورزشی پرطرفدار این استان است در سالن کشتی قایم شهر زنجان تمرین می کنند.
وی با بیان اینکه این کشتی گیران بیشتر تمرین بدنسازی انجام داده و مرور فنون می کنند، اظهار داشت: با توجه به اینکه این چهار کشتی‌گیر هم‌وزن نیستند و از طرفی نیز به خاطر بیماری ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، به صورت انفرادی تمرینات خود را انجام داده و حریف تمرینی برای هم نیستند.
محمدی، تصریح کرد: هیات کشتی استان زنجان بر اساس سهمیه درنظرگرفته شده از سوی کادر فنی فدراسیون کشتی ایران در رقابت های قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی شرکت خواهد کرد که در این صورت بهترین ها از میان این چهار کشتی گیر آماده و سرحال، برای اعزام به این مسابقات برگزیده خواهند شد.
وی با بیان اینکه برگزاری این رقابت ها به خاطر  بیماری ویروس کرونا، امسال با تاخیر همراه خواهد بود،  هدف از مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی را انتخاب کشتی ‌گیران برتر به منظور اعزام به رقابت های کشتی بزرگسالان جهان که قرار است آذرماه امسال در صربستان برگزار شود، ذکر کرد و افزود: ایران با تیم کامل در این پیکارها حضور خواهد یافت و در واقع در هر ۱۰ وزن این رقابت ها به مصاف حریفان خواهد رفت.  
محمدی یادآور شد:  ۲ کشتی گیر (میثم حیدری) در اوزان ۶۱ و ۷۰، میثم نصیری در وزن ۶۵  و علیرضا عباسی در وزن ۸۴ کیلوگرم، مشغول به تمرین هستند.   
انتهای پیام/
چهار کشتی‌گیر مطرح زنجانی برای حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی آماده می‌شوند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار