مدیر واحد صاحب الزمان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در استان خبر داد:

قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا برای معلولان و زنان سرپرست خانوار مددجوی بهزیستی خانه می‌سازد

1399/05/27 - 16:24 - کد خبر: 25349 نسخه چاپی

نصر: مدیر واحد صاحب الزمان قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا گفت: در آذربایجان شرقی 62 واحد مسکن مددجویی احداث می‌شود که تلاش می‌کنیم تا پایان سال این منازل با اقدامات جهادی به ثمر برسد و تحویل مددجویان دهیم.

به گزارش نصر، صبح امروز دوشنبه 27 مرداد عملیات احداث واحدهای مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی در شهرها و روستاهای مختلف آذربایجان شرقی، شامل ۱۱ واحد در تبریز  با مشارکت ۷۵ درصدی بهزیستی و ۲۵ درصدی قرارگاه خاتم الانبیای سپاه پاسداران آغاز شد و قرار است در مدت حداکثر یک سال تحویل مددجویان شود.
"شهرام منیری" با اشاره به اینکه انگیزه قرارگاه و مدیران استان، خدمت به مردم و محرومین است اظهار داشت: قرارگاه به عنوان بازوی مهندسی سپاه در کنار آبادانی و عمران کشور، محرومیت زدایی را در اولویت دارد چراکه به دنبال سود نیستیم، رویکرد انقلاب اسلامی همواره حمایت از محرومین و مستضعفان بوده که قرارگاه خاتم در این راستا تلاش می‌کند تا در کنار پروژه‌های بزرگ خودکفایی به کمک محرومان جامعه بشتابد.
وی با بیان اینکه قرارگاه خاتم الانبیا به عنوان بازوی سازندگی و مهندسی سپاه در کنار محرومان و مددجویان است، گفت: امسال 1500 واحد مسکونی در کشور برای معلولین و زنان سرپرست خانوار توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا احداث می‌شود.
منیری تاکید کرد: در آذربایجان شرقی 62 واحد مسکن مددجویی احداث می‌شود که تلاش می‌کنیم تا پایان سال این منازل با اقدامات جهادی به ثمر برسد و تحویل مددجویان دهیم.
انتهای پیام/
قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا برای معلولان و زنان سرپرست خانوار مددجوی بهزیستی خانه می‌سازد محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار