مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی مطرح کرد:

واحدهای مسکونی برای خانواده های دارای دو معلول و زنان سرپرست خانوار ساخته می شود

1399/05/27 - 16:13 - کد خبر: 25346 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی گفت: طبق تفاهم نامه سه جانبه بین این اداره کل، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و قرارگاه خاتم الانبیاء، واحدهای مسکونی فوق برای خانواده های دارای دو معلول و نیز زنان سرپرست خانوار ساخته می شود که منابع مالی آن توسط بهزیستی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تامین می شود.

به گزارش نصر، امروز دوشنبه 27 مرداد عملیات احداث واحدهای مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی در شهرها و روستاهای مختلف آذربایجان شرقی، شامل ۱۱ واحد در تبریز  با مشارکت ۷۵ درصدی بهزیستی و ۲۵ درصدی قرارگاه خاتم الانبیای سپاه پاسداران آغاز شد و قرار است در مدت حداکثر یک سال تحویل مددجویان شود.
" فرگل صحاف" در این مراسم گفت: طبق تفاهم نامه سه جانبه بین این اداره کل، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و قرارگاه خاتم الانبیاء، واحدهای مسکونی فوق برای خانواده های دارای ۲ معلول و نیز زنان سرپرست خانوار ساخته می شود که منابع مالی آن توسط بهزیستی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تامین می شود.
فرگل صحاف افزود: این طرح های مسکونی در راستای عمل به قانون اساسی و تامین مسکن محرومان و معلولان اجرایی می شود و بر اساس برنامه ریزی دولت تدبیر و امید فازهای بعدی این طرح نیز به تدریج اجرا خواهد شد.
همزمان با چهار استان کشور، عملیات ساخت تعداد ۶۲ واحد مسکونی ویژه مددجویان بهزیستی آذربایجان‌شرقی امروز دوشنبه طی تفاهم نامه ای با مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) و بنیاد مسکن استان در روستای سهلان آغاز شد.
انتهای پیام/
واحدهای مسکونی برای خانواده های دارای دو معلول و زنان سرپرست خانوار ساخته می شود محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار