فرماندار هشترود:

طرح توسعه محوطه مسجد جامع هشترود هفته دولت بهره‌برداری می‌شود

1399/05/27 - 14:31 - کد خبر: 25334 نسخه چاپی

نصر: فرماندار هشترود گفت: طرح ساماندهی و توسعه محوطه مسجد جامع این شهرستان پس از ۲۵ سال و با تامین اعتبار از محل بازآفرینی شهری در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

امین امینیان روز دوشنبه در بازدید گروه فنی و عمرانی شهرستان از طرحهای عمرانی افزود: برای تکمیل این طرح ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.
مسجد تاریخی جامع هشترود از آثار تاریخی شهرستان بوده و در بافت فرسوده قرار گرفته است و از زمان کلنگ زنی برای ساماندهی و احیا آن از سوی وزیر وقت مسکن و شهرسازی، ۲۵ سال می گذرد.
امینیان همچنین بر ساماندهی ورودی های شهر هشترود به ویژه مشکلات ورودی از سمت آزاد راه پیامبر اعظم (ص) تاکید کرد و گفت: ساماندهی ورودی های شهر باید با ارائه طرح‌های کارشناسی شده به بهترین شکل صورت گیرد.
وی همچنین به پروژه خیابان ۲۴ متری دانشگاه هشترود نیز اشاره کرد و گفت: مشکل معارضین این خیابان پس از ۲۰ سال حل شده و این خیابان آماده بهره برداری است.
امینیان همچنین از افتتاح طرح «سید دره سی» با یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان هزینه کرد در هفته دولت خبرداد.
وی از آسفالت و جدول گذاری مسکن مهر خبرداد و گفت: این طرح نیز با پنج میلیارد تومان اعتبار در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید و مشکل ساکنان واحدهای مسکونی مهر برطرف خواهد شد.
انتهای پیام/
طرح توسعه محوطه مسجد جامع هشترود هفته دولت بهره‌برداری می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار