سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی تاکید کرد:

بانک توسعه تعاون پیشگام حمایت از صنایع غذایی آذربایجان شرقی

1399/05/27 - 12:59 - کد خبر: 25321 نسخه چاپی

نصر: سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی از پیشگامی حمایت این بانک از واحدهای صنایع غذایی استان خبر داد.

به گزارش نصر به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون آذربایجان شرقی،  "ناصر اسدی" در دیدار با مدیر عامل گروه صنایع غذایی "بستنی اطمینان آذرگل" مستقر در شهرک صنعتی شهید سلیمی افزود: صنایع غذایی استان آذربایجان شرقی را می توان یکی از بازوان توانمند چرخه اقتصاد استان قلمداد کرد چرا که در سال های اخیر تاثیر آنان در تولید ناخالص ملی و همچنین ایجاد فرصت های جدید شغلی بی بدیل بوده است.
وی اضافه کرد: در شرایط کنونی که تحریم های ظالمانه اقتصاد کشور را هدف قرار داده است واحدهای صنایع غذایی استان به ویژه شرکت بستنی اطمینان آذرگل با یک استراتژی مبتنی بر رونق و توسعه توانسته است مرزهای جغرافیایی را در نوردیده و در کشورهای مختلف حضوری موفق داشته باشد؛ بسیار ارزشمند است.
اسدی با اشاره به سیاست های حمایتی بانک توسعه تعاون از توسعه اشتغال اذعان داشت: این بانک بر اساس سیاست های ابلاغی مدیر عامل محترم همواره تلاش کرده است تا از شرکت ها و مجموعه های تلاشگر استان که سهم بسزایی در جهش تولید دارند حمایت نماید.
این گزارش حاکی است، در ادامه این دیدار صمد روحی مدیر عامل صنایع غذایی بستنی اطمینان آذرگل  نیز ضمن تقدیر از حمایت های بانک توسعه تعاون اظهار داشت: تاکنون مبلغ 332 میلیارد ریال از بانک توسعه تعاون تسهیلات دریافت کرده ایم و هم اکنون نیز درخواست دریافت 130 میلیارد ریال از صندوق توسعه ملی با عاملیت بانک توسعه تعاون را پیگیر هستیم.
وی اذعان داشت: در حال حاضر در مجموعه صنایع غذایی بستنی اطمینان آذرگل با یک هزار و 700 نفر پرسنل انواع بستنی، شیرینی و شکلات پشمکی تولید و به سراسر کشور توزیع و برخی کشورهای خارجی صادر می شود.
انتهای پیام/
بانک توسعه تعاون پیشگام حمایت از صنایع غذایی آذربایجان شرقی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار