در سفر سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به تبریز انجام شد:

افتتاح آکادمی بین المللی موتورسواری و اتومبیلرانی در تبریز

1399/05/27 - 10:21 - کد خبر: 25298 نسخه چاپی

نصر: سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در سفر خود به تبریز، آکادمی بین المللی موتورسواری و اتومبیلرانی را افتتاح کرده و از ‌فعالیت‌های هیات و محل پیست ۲۸ هکتاری اختصاص یافته به هیات در مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) بازدید کرد.

به گزارش نصر، مازیار ناظمی در این سفر با فرماندهی نیروی انتظامی استان دیدار کرده و سردار حسین عبدی، فرمانده انتظامی استان قول برگزاری جلسه‌های کارشناسی در راستای بررسی مباحث و مشکلات موتورسواری و اتومبیلرانی را دادند.
ایوب بهتاج، مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در این دیدار از سردار عبدی و عوامل نیروی انتظامی استان خواست، با انعقاد تفاهم نامه با هیات موتورسواری و اتومبیلرانی موجب سهولت فعالیت‌های ورزشی این هیات شوند.
در ادامه برنامه، به مناسبت گرامیداشت بازگشت آزادگان به کشور همایشی برگزار شد که کمیته‌های مختلف اعم از ریس، اندرو، ۱۲۵، تورینگ سافاری، آفرود، اسلالوم، همگانی، درگ و اتومبیلرانی و موتورسواری بانوان در این همایش حضور داشتند.
در ادامه نمایندگی آکادمی بین المللی موتورسواری و اتومبیلرانی و محل دفتر جدید هیات استان افتتاح شده و همچنین مطرح شد که سالن کنفرانس مجموعه تختی نیز جهت برگزاری کلاس‌های آموزشی آکادمی در اختیار هیات موتورسواری و اتومبیلرانی بوده و اداره ورزش و جوانان تبریز حامی و پشتیبان آموزش هیات موتورسواری و اتومبیلرانی است.
همچنین طی دیداری با رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان شرقی، در مورد همکاری‌های این مجموعه با هیات موتورسواری و اتومبیلرانی صحبت شد و تفاهمی با موضوع تعامل دوطرف در جهت رشد ورزش استان انعقاد شد.
انتهای پیام/
افتتاح آکادمی بین المللی موتورسواری و اتومبیلرانی در تبریز خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار