ظریف؛

جمهوری آذربایجان کشور بسیار مهمی برای جمهوری اسلامی است

1399/05/27 - 10:11 - کد خبر: 25296 نسخه چاپی

نصر: وزیر خارجه گفت: با توجه به اینکه اعلام کردیم همسایگان اولویت نخست سیاست خارجی ما هستند، جمهوری آذربایجان کشور بسیار بسیار مهمی برای جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش نصر، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در مراسم تکریم سید عباس موسوی اظهار کرد: با توجه به اینکه اعلام کردیم همسایگان اولویت نخست سیاست خارجی ما هستند، جمهوری آذربایجان کشور بسیار بسیار مهمی برای جمهوری اسلامی ایران است.
وی افزود: آقای موسوی می‌توانستند یک ماموریت ساده‌تر در اروپا و آسیا را انتخاب کنند؛ اما ایشان آذربایجان را انتخاب کردند و این نشان دهنده عمق نگرش راهبردی این برادر عزیز ماست که همسایه را برای فعالیت انتخاب کردند. من یقین دارم با تجربه خوبی که از ایشان داشتیم و مقدمات خوبی که برای این ماموریت تدارک دیدند و از همه استان‌های همجوار بازدید کردند حتما در باکو موفق‌تر و سربلندتر خواهند بود.
ظریف گفت: امروز ما روابط بسیار خوبی با جمهوری آذربایجان داریم؛ در حالیکه در ابتدای دولت یازدهم روابط ما بسیار پر تنش بود، ولی امروز یکی از بهترین و نزدیک‌ترین روابط را با این کشور داریم و ان شاء الله با تدبیر جناب آقای موسوی این روابط تقویت خواهد شد.
انتهای پیام/
جمهوری آذربایجان کشور بسیار مهمی برای جمهوری اسلامی است باشگاه خبرنگاران جوان


نظرها بسته شده اند

نمایش 1 نظر

  رسول   4 سالها پیش  

امیدواریم برای شبکه فراماسون جاسوسی نکند بلکه در جهت منافع ملی (نه مثل رسانه به اصطلاح ملی! بلکه شامل منافع آذربایجان / ایران) حرکت کنند. بنده ایشان را نمی شناسم ولی اعتماد ما سلب شده شاید ترمیم شود
پژوهشیار