مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز:

دوربین های نظارتی ترافیکی تبریز به 220 دستگاه افزایش می یابد

1398/03/30 - 13:06 - کد خبر: 2529 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز گفت: در راستای افزایش پهنه نظارتی ترافیکی شهری تعداد دوربین های نظارتی ترافیکی سطح شهر به 220 دستگاه افزایش می یابد.

به گزارش نصر به نقل از فارس، اصغر آدی بیگ، روز یکشنبه افزود: هم اکنون ۲۰۰ دستگاه دوربین نظارتی ترافیکی در بیش از ۱۴۰ نقطه تبریز وجود دارد که تا ۲ ماه آینده ۲۰ دوربین دیگر نیز در سطح شهر نصب می‌شود.

وی با بیان اینکه تامین و تهیه زیرساخت های ترافیکی از عمده وظایف سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز است، اظهار داشت: خط کشی، نصب تجهیزات ترافیکی، چراغ‌های فرماندهی و نصب دوربین ها در کنار اعمال قانون از سوی پلیس در روان سازی تردد خودروها در شریان ها و معابر نقش بسزایی ایفا می کند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز گفت: سیاست مدیریت شهری بر اجرای شهر هوشمند بوده و در این راستا نیز مقرر شده تا ۴۰ دوربین ثبت پلاک به عنوان رینگ سلامت در اتوبان های تبریز و محدوده طرح lez نصب شود و هم اکنون تشریفات قانونی نصب آنها در حال انجام است.

آدی بیگ، اجرای سیستم نوبت دهی جوابگویی به ارباب رجوع در ادارات و تغییر زمان ملاقات برخی بیمارستان های تبریز را از عوامل کاهش بار ترافیکی اعلام کرد و ادامه داد: بیمارستان ها در این زمینه با این سازمان همکاری خوبی داشته و با تغییر در ساعت ملاقات موجب کاهش بار ترافیکی در ساعت های پرتردد شهری شده اند.

انتهای پیام/

دوربین های نظارتی ترافیکی تبریز به 220 دستگاه افزایش می یابد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار