نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی:

تحقق شعار رونق تولید با نقش آفرینی موثر سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای امکان پذیر است

1398/03/30 - 12:41 - کد خبر: 2527 نسخه چاپی

نصر: نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: تحقق شعار رونق تولید با نقش آفرینی موثر سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای امکان پذیر است.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، محمد اسماعیل سعیدی در حاشیه بازدید از کارگاه‌های آموزشی مرکز تخصصی سه تبریز، وجود مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای را در استان‌ها غنیمتی بزرگ برشمرد و امکانات و تجهیزات مرکز را خوب ارزیابی کرد. 
  
وی با اشاره به نامگذاری سال 98 توسط مقام معظم رهبری به عنوان سال رونق تولید، نقش سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور را در راستای ارائه آموزش‌های مهارتی مورد نیاز کارخانجات، مراکز تولید و مراکز اشتغال، کلیدی عنوان کرد و افزود: آموزش فنی و حرفه‌ای می‌تواند با ارائه مهارت‌های مورد نیاز صنعت، حلقه مفقوده را تکمیل کنند. 
  
وی خاطرنشان کرد: حلقه مفقوده‌ای که معمولا فارغ التحصیلان ما در دانشگاه‌ها با آن گرفتار هستند و نظام آموزشی ما نتوانسته است این حلقه را تکمیل کنند و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای با آموزش مهارت‌های موردنیاز، این نواقص را تکمیل می‌کند که در راستای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری است. 
  
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو ضمن حضور در مرکز آموزش فنی و حرفه ای تخصصی 3 تبریز از کارگاه‌های آموزشی مرکز بازدید و با کارکنان و مربیان و کارآموزان، دیدار و گفتگو کرد. 
یعقوب نماینده، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان نیز در این نشست ضمن تبیین و تشریح رسالت و وظایف سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گزارشی از عملکرد اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان نیز، ارائه کرد. 
 
انتهای پیام/

تحقق شعار رونق تولید با نقش آفرینی موثر سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای امکان پذیر است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار