خبر/

یک‌هزار و ۲۸۷ داوطلب عجب‌شیری در کنکور ۹۹ رقابت می‌کنند

1399/05/26 - 15:22 - کد خبر: 25266 نسخه چاپی

نصر: مدیر آموزش و پرورش عجب‌شیر از شرکت یک‌هزار و ۲۸۷ داوطلب در آزمون کنکور سراسری ۹۹ در چهار نوبت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش نصر، علیرضا قادری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کنکور امسال در چهار نوبت و پنج گروه آزمایشی در ۲حوزه و روزهای چهارشنبه ۲۹مرداد، پنج‌شنبه ۳۰مرداد و جمعه۳۱ مرداد و شنبه اول شهریور ماه برگزار می شود.
وی گفت: از این میزان شرکت کننده تعداد ۵۲۷ نفر در رشته علوم تجربی، ۲۹۲ نفر در رشته علوم انسانی، ۱۸۰ نفر در رشته زبان‌های خارجه، ۹۴ نفر در رشته ریاضی و فیزیک و همچنین ۱۹۴ نفر در رشته هنر با هم به رقابت علمی خواهند پرداخت.
قادری افزود: تمامی تمهیدات لازم برای اجرای مطلوب و شایسته  کنکور ۹۹  در شهرستان فراهم است و همزمان با سراسر کشور داوطلبان این شهرستان برابر برنامه سازمان سنجش کشور در حوزه های تعیین شده در این آزمون شرکت می کنند.
وی با اشاره به شیوع کرونا و ایجاد برخی محدودیت ها در کنکور امسال گفت: دراین زمینه مقرر شده شبکه بهداشت و درمان عجب شیر در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی، تامین اقلام بهداشتی، استقرار نماینده در حوزه های اجرا و تامین وسیله نقلیه مورد نیاز همکاری کند.
انتهای پیام/
یک‌هزار و ۲۸۷ داوطلب عجب‌شیری در کنکور ۹۹ رقابت می‌کنند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار