سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت استان خبر داد:

جریمه ۱۳۷ میلیون تومانی یک واحد صنفی به علت گرانفروشی در تبریز

1399/05/26 - 14:26 - کد خبر: 25263 نسخه چاپی

نصر: سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: یک واحد عرضه‌کننده حبوبات به علت گرانفروشی ۱۳۷ میلیون و یکصد هزار تومان جریمه شد.

به گزارش نصر، یوسف پایدار روز یکشنبه در جمع خبرنگاران با تاکید بر تشدید اقدامات نظارتی اظهار کرد: این واحد عرضه کننده به علت عدم رعایت ضوابط قیمت گذاری و گران فروشی نخود وارداتی به میزان ۲۱۶ تن و لپه به میزان ۹۱۲ تن با تشکیل پرونده تخلفاتی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.
وی افزود : با هدف تشدید اقدامات نظارتی بویژه در زمینه کالاهای اولویت دار، بازرسان این سازمان پرونده تخلفاتی گرانفروشی و عدم رعایت ضوابط قیمت گذاری کالاهای وارداتی برای یک واحد عرضه کننده انواع حبوبات تشکیل داده و پس از طی مراحل رسیدگی برابر رای صادره از مرجع رسیدگی کننده به پرداخت این مبلغ در حق صندوق دولت محکوم شده است.
سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی در ادامه اظهار داشت: نظارت بر مراکز عرضه انواع حبوبات بویژه انبارها و محل نگهداری اقلام مذکور در اولویت کاری بازرسان معاونت نظارت و بازرسی سازمان قرار داشته و شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این خصوص مراتب را از طریق تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان اطلاع رسانی کنند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.
انتهای پیام/
جریمه ۱۳۷ میلیون تومانی یک واحد صنفی به علت گرانفروشی در تبریز خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار