فرماندار خلخال؛

تله‌اسکی خلخال پاییز امسال بهره‌برداری می‌شود

1399/05/26 - 11:42 - کد خبر: 25241 نسخه چاپی

نصر: فرماندار خلخال گفت: پروژه احداث پیست اسکی و همچنین نصب و راه‌اندازی تجهیزات تله‌اسکی در تفرجگاه اندبیل خلخال تا پایان فصل پاییز امسال بهره‌برداری خواهد شد.

به گزارش نصر، فریدون بابایی روز یکشنبه در بازدید از محل اجرای این پروژه افزود: سرمایه‌گذار جدید بخش خصوصی طرح بزرگ گردشگری اندبیل ، عملیات اجرایی احداث پروژه پیست اسکی و نصب تجهیزات تله‌اسکی تفرجگاه اندبیل را آغاز کرده و با توجه به همت مجری پروژه بهره‌برداری از این قسمت از پروژه و طرح بزرگ مجموعه گردشگری اندبیل تا پایان آذرماه امسال تکمیل و افتتاح خواهد شد.
وی گفت: اجرای پیست اسکی و تله‌اسکی اندبیل بخشی از فاز اول طرح گردشگری ارائه شده از سوی سرمایه‌گذار بخش خصوصی این طرح در تفرجگاه اندبیل بوده و در مراحل بعدی تجهیزات تله‌سیژ خریداری شده از کشور خارجی که در گمرک استان اردبیل موجود است، ترخیص و به این محل انتقال خواهد یافت.
فرماندار خلخال افزود: با توجه به قرار گرفتن بخشی از طرح گردشگری اندبیل در اراضی واقع در محدوده استان گیلان از جمله پروژه احداث دهکده گردشگری در بلندای تفرجگاه اندبیل در حوزه استحفاظی استان همسایه فرماندار تلاش در این بازدید برای واگذاری اراضی موردنیاز سرمایه‌گذار طرح اعلام همکاری کردند.
وی علت تاخیر در زمان اجرای پروژه گردشگری اندبیل را دست به دست شدن چندین باره محل اجرای طرح و تغییر در سرمایه‌گذاران این طرح ذکر کرد و گفت: پروژه گردشگری اندبیل پیش از این به سرمایه‌گذار بخش خصوصی پیشگامان توسعه واگذار و سپس سازمان همیاری شهرداری‌های استان برای اجرای آن پا پیش گذاشت و اواخر سال گذشته این طرح به
سرمایه‌گذار جدید واگذار شد.
مهدوی ، فرماندار شهرستان تالش نیز در این بازدید برای هرگونه همکاری جهت واگذاری اراضی ملی در حوزه استحفاظی این شهرستان به سرمایه‌گذار بخش خصوصی طرح اعلام آمادگی و همکاری کرد.
انتهای پیام/
تله‌اسکی خلخال پاییز امسال بهره‌برداری می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار