محمدباقر قالیباف؛

کمیسیون‌های مجلس طرح گشایش اقتصادی را بررسی می‌کنند

1399/05/26 - 10:57 - کد خبر: 25225 نسخه چاپی

نصر: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قرار بر این است که چند کمیسیون مجلس طرح گشایش اقتصادی را مورد بحث و بررسی دقیق قرار دهند و نتیجه را ارائه کنند.

به گزارش نصر، محمدباقر قالیباف در ابتدای جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، گفت: از ساعت ۸:۱۰ جلسه غیرعلنی مجلس جهت بررسی فروش اوراق سلف نفتی که در دستور کار شورای عالی هماهنگی اقتصادی است، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه این مسئله در دستور کار شورای عالی هماهنگی اقتصادی است، لازم بود همه نمایندگان هم درباره این موضوع نظرات خود را مطرح کنند.
رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رؤسای کمیسیون‌های اقتصادی و برنامه و بودجه مجلس گزارشی درباره این موضوع ارائه کردند و قطعاً جمع بندی‌های این جلسه می‌تواند در تصمیم‌گیری شورای عالی هماهنگی اقتصادی تأثیرگذار باشد.
قالیباف افزود: قرار بر این شد که کمیسیون‌های انرژی، برنامه و بودجه و اقتصادی به صورت جداگانه و یا مشترک این مسئله را مورد رسیدگی قرار دهند و نهایی کنند.
وی همچنین با اشاره به برگزاری کنکور سراسری در هفته جاری گفت: در بخش دیگری از جلسه غیرعلنی قرار بر این شد با توجه به اینکه پایان این هفته کنکور سراسری برگزاری می‌شود، برخی از اعضای کمیسیون‌های بهداشت و درمان و آموزش در حوزه‌های انتخابیه خودشان بر روند برگزاری کنکور نظارت داشته باشند و توجه کنند، پروتکل‌های بهداشتی به صورت دقیق رعایت شود.
انتهای پیام/
کمیسیون‌های مجلس طرح گشایش اقتصادی را بررسی می‌کنند خبرگزاری مهر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار