اسوتچی اظهار کرد:

حقوق کارگران را پرداخت کنید

1399/05/26 - 10:09 - کد خبر: 25224 نسخه چاپی

نصر: عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: لازم نیست اساتید به ما بگویند که حقوق کارگران عینالی را پرداخت کنید، کارگرانی که در آن وضعیت فضای سبز را برای ما فراهم می‌کنند هنوز حقوقشان پرداخت نشده است، کارگرانی که توان خرید یک بستنی برای فرزند خود را ندارد.

به گزارش نصر، "محمد حسن اسوتچی"در جلسه شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به دستور جلسه سوم بررسی آئین‌نامه اجرایی تبصره27بودجه مصوبه سال1399 شهرداري تبریز، خطاب به محمد باقر بهشتی گفت: مشکل مغزافزاری است یا عدم نظارت ما؟ آیا امروز در شهرداری با کمبود تئوری مواجهیم؟
وی افزود: وقتی نامه‌ها با امضای رئیس شورا به شهرداری می‌رود و پاسخ داده نمی‌شود آیا مشکل مغزافزاری داریم؟
وی تأکید کرد: ما به مردم بدهکار هستیم و نیاز نیست که اساتید دانشگاه به ما بگویند که طلب مردم را پرداخت کنیم.
اسوتچی ادامه داد‌: در خود شهرداری جوانان بسیار فعال و مجرب وجود دارند که در کنار دیوار مانده‌اند اما اساتید دانشگاه را می‌خواهیم بیاوریم.
وی با اشاره به آخرین وضعیت حقوق کارگران عینالی گفت: لازم نیست اساتید به ما بگویند که حقوق کارگران عینالی را پرداخت کنید، کارگرانی که در آن وضعیت فضای سبز را برای ما فراهم می‌کنند هنوز حقوقشان پرداخت نشده است، کارگرانی که توان خرید یک بستنی برای فرزند خود را ندارد.
وی در ادامه افزود: کارگر بیچاره اینجا گریه می‌کند که بچه‌ام به خاطر بستنی گریه کرده و چون پول نداشتم دست رویش بلند کردم!
اسوتچی تاکید کرد: با این کارها اسلام و انقلاب را زیر سوال نبرید به جای این کارها حقوق کارگران را پرداخت کنید.
انتهای پیام/
حقوق کارگران را پرداخت کنید محمدرضا اخگرگداز


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار