خبر/

تکذیب برکناری "حامد نجفی"

1399/05/24 - 12:59 - کد خبر: 25127 نسخه چاپی

نصر: مدیر روابط عمومی باشگاه مس سونگون با بیان اینکه مدیریت باشگاه همچنان برای حضور قدرتمند تیم مس سونگون ورزقان در مسابقات آتی تلاش می کند، گفت: خبر منتشر شده در برخی از رسانه های خبری مبنی بر برکناری مدیرعامل این باشگاه را تکذیب می کنم.

به گزارش نصر، اصلان سپهروند روز جمعه در گفتگویی افزود: تیم فوتسال مس سونگون ورزقان امسال نیز مقام قهرمانی لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور را برای سومین سال پیاپی به دست آورد و  کسب این قهرمانی با حاشیه هایی همراه بود.
وی اظهار کرد:  دیروز برخی از رسانه های خبری در خصوص برکناری حامد نجفی، مدیرعامل فعلی باشگاه مس سونگون خبری هایی را منعکس کردند که بنده این خبر را تکذیب و اعلام می کنم در حال حاضر مدیریت باشگاه برای حضور قدرتمند تیم مس در بیست و دومین لیگ فوتسال کشور و لیگ قهرمانان فوتسال آسیا برنامه ریزی می کند.
مدیر روابط عمومی باشگاه مس سونگون در خصوص عقد قرارداد بازیکنان این تیم نیز  یادآوری کرد: باشگاه مس سونگون اصرار دارد قرارداد تمام بازیکنان خود را در صورت موافقت تمدید کند.
وی اضافه کرد: تا به حال فقط مهدی جاوید بخاطر محدودیت سقف قرارداد بازیکنان در باشگاه مس، از این تیم جدا شده است ولی باشگاه همچنان به دنبال منابع مالی از کانال های دیگری است تا بازیکنان تیم را حفظ کند.
وی در مورد زمان شروع بیست و دومین لیگ فوتسال اظهار کرد: زمان شروع لیگ برتر فوتسال در جلسه هیات رییسه لیگ فوتسال که دوشنبه هفته پیش رو برگزار خواهد شد، مشخص می شود و با اعلام زمان برگزاری مسابقات، تیم ها برنامه ریزی های خودشان را دنبال خواهند کرد.
گفتنی است، تیم فوتسال مس سونگون ورزقان سه مقام قهرمانی لیگ برتر فوتسال کشور، یک مقام قهرمانی و یک نایب قهرمانی جام باشگاه های آسیا را در کارنامه خود دارد.
انتهای پیام/
تکذیب برکناری خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار