رئیس هیئت بسکتبال استان؛

بسکتبال اهر باید به دوران شکوفایی خود بازگردد

1399/05/23 - 16:27 - کد خبر: 25120 نسخه چاپی

نصر: رئیس هیئت بسکتبال آذربایجان شرقی با حضور در شهرستان اهر بر لزوم بازگشت بسکتبال این شهر به دوران شکوفایی گذشته تاکید کرد.

 به گزارش نصر، سیامک گهرخانی رئیس و آرش حریرچی دبیر هیئت به شهرستان اهر سفر کرده بودند تا از نزدیک مشکلات و کمبودهای بسکتبال این شهرستان را رصد کنند.
 رئیس هیئت بسکتبال آذربایجان شرقی در خصوص اهداف این سفر و بازدید گفت: متاسفانه شهرستان اهر از جایگاه واقعی خود در بسکتبال دور شده است و در بازدیدی که از این شهرستان داشتیم با مسئولان اداره ورزش و جوانان، مسولان هیات، مربیان و ورزشکاران دیدار و گفتگو کردیم.
سیامک گهرخانی افزود: برای بازگرداندن بسکتبال اهر به جایگاه قبلی یک حرکتی جمعی مورد نیاز است.
وی بیان داشت : در این خصوص ضمن فراخوان مسئولین برای انجام این کار جمعی ، همچنین برنامه آموزشی مدونی در راستای برنامه‌های هیئت استان در اختیار هیئت شهرستان اهر قرار می دهیم.
 رئیس اداره ورزش و جوانان اهر در جریان این بازدید از تلاش هایش برای تعامل با شهردار اهر خبر داد و تصریح کرد: در تلاش هستیم با تعامل با شهردار  اقدامات موثری را در خصوص توسعه مکان ورزشی جهت بسکتبال صورت دهیم.
حضرتیان بیان داشت: جانمایی در یکی از پارک های اهر صورت گرفته و در صورت جلب موافقت  شهرداری ، در محل فوق حلقه بسکتبال و زمین برای فعالیت بسکتبال خیابانی و سه به سه عملیاتی خواهد شد.
اضافه می نماید در جریان این بازدید حضرتیان رئیس اداره ورزش و جوانان اهر، رسولی رئیس ، خداداد دبیر هیئت بسکتبال این شهرستان و سجاد پذیرفته بازیکن شاخص لیگ برتری اهل اهر حضور داشتند.
انتهای پیام/
بسکتبال اهر باید به دوران شکوفایی خود بازگردد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار