مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خبر داد:

مشارکت 38 کتابفروشی در طرح تابستانه کتاب آذربایجان‌شرقی

1399/05/22 - 11:45 - کد خبر: 25017 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از مشارکت 38 کتابفروشی در طرح تابستانه کتاب 1399 در این استان خبر داد.

به گزارش نصر، محمد محمدپور گفت: در این طرح 30 واحد عرضه و فروش کتاب در تبریز و هشت کتابفروشی در شهرهای مراغه، بناب، ملکان، عجب شیر، مرند، هشترود و قره آغاج مشارکت کرده‌اند.
وی افزود: کتابفروشی‌های مشارکت کننده در این طرح در مدت 13 روز از تاریخ 18 تا 30 مردادماه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، کتاب‌های عمومی، کودک و نوجوان و دانشگاهی را با 20 درصد تخفیف عرضه خواهند کرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تشریح کرد: در این طرح که با شعار «کتاب بخوانیم، ایمن بمانیم» تا 30 مرداد ادامه خواهد داشت، سقف مجاز خرید برای هر خریدار 150 هزار تومان است.
وی گفت: در «تابستانه کتاب99» به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط شیوع و گسترش ویروس کرونا و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، خریدهای غیرحضوری نیز با ثبت اطلاعات مربوطه در پنل از سوی کتاب‌فروشی‌ها فراهم شده است.
وی افزود: اطلاعات ثبت شده حاکی از آن است که 771 کتاب‌فروش از سراسر کشور در این طرح شرکت دارند که از این میان، 169 کتابفروشی در شهرستان‌ها و 602 کتاب‌فروشی در مراکز استان‌ها واقع شده‌ است.
به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، طرح‌های عیدانه، تابستانه، پاییزه و زمستانه کتاب در راستا ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی اجرا می‌شود.
انتهای پیام/
مشارکت 38 کتابفروشی در طرح تابستانه کتاب آذربایجان‌شرقی نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار