خبر/

واکنش سخنگوی قوه قضاییه به ادعای 65 میلیاردی میرسلیم

1399/05/21 - 14:44 - کد خبر: 24972 نسخه چاپی

نصر: سخنگوی قوه قضاییه از دریافت یک گزارش و بازداشت یک نماینده سابق مجلس در رابطه با ادعایی که میرسلیم مطرح کرده بود خبر داد.

به گزارش نصر، سخنگوی قوه قضاییه، گفت: مدارک مرتبط با ادعای میرسلیم به قوه قضاییه ارسال شده و درحال رسیدگی این مسئله هستیم، رسیدگی‌ها به تازگی شروع شده و در همین رابطه یکی از نمایندگان سابق بازداشت شده است.

سخنگوی قوه قضاییه در ادامه درخصوص ادعای مطرح شده از سوی میرسلیم پیرامون رشوه ۶۵ میلیاردی در مجلس گذشته و ارسال مدارک آن به قوه قضاییه، گفت: درباره این ادعایی که ایشان مطرح کردند، مدارک مرتبط به قوه قضاییه ارسال شده و درحال رسیدگی به این مسئله هستیم، رسیدگی‌ها به تازگی شروع شده و در همین رابطه یکی از نمایندگان سابق بازداشت شده و در بازداشت است. اما هنوز آغاز کار است و هنوز ماهیت و جزئیات موضوع روشن نشده است و طبیعتاً تا زمانی که به جمع‌بندی کافی در ارتباط با یک موضوع نرسیم و نمی‌توانیم در این رابطه اطلاع‌رسانی داشته باشیم. اما مطمئن باشید که ما در رسیدگی‌‌ها به آنچه از گزارشات و تخلفات که به قوه قضاییه واصل می‌شود حتما نهایت دقت را خواهیم داشت و باز هم تاکید می‌کنیم که حتما مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

وی افزود: ریاست محترم قوه قضاییه هم اعلام کردند که ما پرونده زیر میز نداریم و همه پرونده‌هایی که به ما اعلام می‌شود روی میز است و رسیدگی می‌شود. منتها برای اعلام جزئیات پرونده نیاز به رسیدگی‌های قضایی است و بعد از رسیدگی هم نتایج اعلام خواهد شد. ما قبلا هم اعلام کردیم که موضوعی که هنوز نیاز به رسیدگی دارد و رسیدگی نشده است را افراد به جای آن که در رسانه به آن بپردازند به قوه قضاییه اعتماد کنند و مطمئن باشند که ما رسیدگی خواهیم کرد.

واکنش سخنگوی قوه قضاییه به ادعای 65 میلیاردی میرسلیم نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار