برگزاری مسابقه لیگ دوگانه جام ولایت در تبریز؛

اولین مرحله مسابقه لیگ دو گانه جام ولایت در تبریز برگزار شد

1399/05/21 - 10:50 - کد خبر: 24934 نسخه چاپی

نصر: این مسابقه با همکاری شهرداری تبریز و اسپانسری بیش از 10 مجموعه به مناسبت دهه امامت و عید بزرگ غدیر خم با عنوان لیگ دوگانه جام ولایت در رده های سنی نونهالان و نوجوانان برگزار شد.

به گزارش نصر، این مسابقه با همکاری شهرداری تبریز و اسپانسری بیش از 10 مجموعه به مناسبت دهه امامت و عید بزرگ غدیر خم با عنوان لیگ دوگانه جام ولایت در رده های سنی نونهالان و نوجوانان با حضور بیش از ۲۶ ورزشکار در قالب ۷  تیم از از شهرستان تبریز و‌ بناب (با حمایت مالی شرکت فولاد صنعت بناب) در پارکینگ مجموعه ورزشی یادگار امام(ره) برگزار شد.
 

رنجکش، رییس هیات ترای اتلون استان در خصوص برگزاری این دوره افزود: با توجه به شیوع بیماری کرونا و کاهش تمرینات تیم استان و نیاز به افزایش آمادگی و روحیه ورزشکاران، این رقابت با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی اعم از: تست تمامی ورزشکاران شرکت کننده قبل از آغاز دوره، پخش ماسک چند لایه بین خانواده های شرکت کننده و ملزم به استفاده از آن، و ضد عفونی نمودن محل برگزار شد.
 

رنجکش خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه به نفرات برگزیده از طرف شهرداری تبریز کارت هدیه اهدا شده است، به جهت رعایت پروتکل های بهداشتی و‌ جلوگیری از تجمع، تمامی کارت های هدیه و لوح ها در دفتر هیات ترای اتلون استان با زمان بندی های انجام شده تحویل ورزشکاران  داده خواهد شد.
 

فرامرز رنجکش به مراحل این مسابقه اشاره کرد و گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده این رقابت ها در چهار مرحله برگزارخواهد شد که اولین مرحله این مسابقات ۱۸ مرداد در تبریز برگزار شد.
 

براساس نتایج بدست آمده در رده های سنی نونهالان و نوجوانان و نتایج تیمی، نفرات اول تا سوم به این ترتیب شناخته شدند:


نونهالان انفرادي:
١- نيما عزيزي
٢- ماهان هاشمي
٣- ايليا زين العابديني

نوجوانان و جوانان انفرادي:
١- اميرحسين پورحاجي
٢- محمد امين صدر امين
٣- عرفان آتش بر آب

نتايج تيمي نوجوانان و جوانان:
تیم اول : مجتمع آموزشي  نخبگان جوان
تیم دوم:  اسپید
تیم سوم : فولاد صنعت بناب


نتايج تيمي نونهالان:
١- تيم اول : رنگ ابراهيمي
٢- تيم دوم : ستارگان
٣- تيم سوم : تيز پايان
انتهای پیام/
اولین مرحله مسابقه لیگ دو گانه جام ولایت در تبریز برگزار شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار