مدیر عامل مس آذربایجان در بازدید از معاونت بازرگانی منطقه آذربایجان خطاب به مدیران؛

خود را برای کارهای بزرگ توسعه آماده کنید

1399/05/21 - 10:19 - کد خبر: 24931 نسخه چاپی

نصر: مدیرمجتمع مس آذربایجان در بازدید از واحدهای فنی و بازرگانی معاونت منطقه آذربایجان شرکت خدمات بازرگانی معادن و فلزات غیرآهنی گفت: همه ما برای اهداف واحد کار می کنیم و این وحدت و همدلی موجب توسعه است.

به گزارش نصر، علی بیات ماکو مدیرمجتمع مس آذربایجان در بازدید از واحدهای فنی و بازرگانی معاونت منطقه آذربایجان شرکت خدمات بازرگانی معادن و فلزات غیرآهنی با ستودن انسجام و اقدامات صورت گرفته در این معاونت در تامین اقلام و قطعات مورد نیاز مجتمع مس سونگون با بیان اینکه بدون بازرگانی تولید پایدار نیست، در جمع مدیران و سرپرستان این معاونت گفت: مس محور صنعت کشور است و روند جهانی این صنعت نشان می دهد حتی چشم انداز آینده آن بهتر از فولاد است لذا باید به فکر تکمیل زیرساخت ها باشیم و با جبران کاستی ها، خود را برای کارهای بزرگ توسعه آماده کنیم.

وی افزود: خدمات بازرگانی وظیفه خطیر و موثری در پایداری خط تولید دارد و از نظم کاری آن در این بازدید خوشحال شده و روحیه گرفتم.

بیات در ادامه تاکید کرد: همه ما برای اهداف واحد کار می کنیم و این وحدت و همدلی موجب توسعه است.

وی اقدامات بازرگانی در بومی سازی و ساخت قطعات را ارزشمند برشمرد و گفت: وجود دشمن بین المللی ایجاب می کند بر توانایی های خود تکیه کنیم و نمود آن در این معاونت مشهود است.

همچنین در این بازدید و نشست تخصصی، سخاوت خیرخواه معاون بازرگانی منطقه آذربایجان، با قدردانی از حمایت همه جانبه مدیرعامل شرکت خدمات بازرگانی و مدیریت مجتمع مس آذربایجان، بازرگانی را در سال جهش تولید، سرباز خط تولید خواند و از امادگی کامل این  معاونت در پیشبرد اهداف جهشی تولید و پشتیبانی طرح های توسعه خبر داد.
انتهای پیام/
خود را برای کارهای بزرگ توسعه آماده کنید نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار