/اطلاع رسانی/ با حضور سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر تبریز؛

اولین فروشگاه "کفش فرزانه" در مجتمع تجاری تفریحی ایپک پالاس تبریز افتتاح شد

1399/05/21 - 08:09 - کد خبر: 24910 نسخه چاپی

نصر: با حضورعضو هیئت رئیسه و سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر تبریز، رئیس اتحادیه کفاشان تبریز، جمعی از تولیدکنندگان و فعالان صنعت کفش تبریز و جمعی از شهروندان تبریزی، اولین فروشگاه « کفش فرزانه » در مجتمع تجاری تفریحی ایپک پالاس تبریز افتتاح شد.

به گزارش نصر، در این مراسم کریم صادق زاده تبریزی عضو هیئت رئیسه و سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر تبریز و دبیر اجرائی خانه کارگر تبریز، ضمن تبریک به مناسبت افتتاح اولین شعبه کفش فرزانه، گفت: خوشحالم که امروز در مراسم افتتاحیه فروشگاه کفش فرزانه حضور دارم که کلیه کفش ها به دست استادکاران مجرب تبریزی  تولید شده و این تولیدی در راستای تحقق شعار سال و رونق تولید گام برداشته است.
وی با استقبال از افتتاح فروشگاههای عرضه تولیدات داخلی، افزود:  افتتاح این فروشگاه و عرضه تولیدات به صورت مستقیم برای استفاده مصرف کنندگان اقدامی مبارک می باشد که شورای اسلامی کلانشهر تبریز و خانه کارگر تبریز نیز آماده هرگونه همکاری در جهت تسهیل و رونق کسب و کار می باشد.

دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز، صنعت کفش را افتخار صنایع تبریز بیان کرده و اظهارداشت: با تلاش استادکاران مجرب و فعالان صنعت کفش، شاهد کوتاه شدن پای چینی ها از کفش تبریز هستیم و در حال حاضر کمتر کسی در تبریز از کفش چینی استفاده می کند و بیش از نیمی از ایرانیان کفش تبریز به پا می کنند.
صادق زاده  با اشاره به اینکه ویروس کرونا خسارات بسیاری به صنعت کفش وارد کرده است، در خاتمه، گفت: انشالله با نابودی ویروس کرونا به زودی شاهد  رونق تولید و جهش اقتصادی و توسعه صنعت کفش تبریز خواهیم بود.

 کفش فرزانه، یکی از برندهای خوب و موفق در صنعت کفش تبریز است
علیرضا جباریان فام رئیس اتحادیه کفاشان تبریز نیز در این مراسم با ابراز خرسندی از افتتاح این فروشگاه گفت: کفش فرزانه یکی از برندهای خوب و موفق در صنعت کفش تبریز است که در اکثریت نمایشگاههای کشور حضوری فعالانه دارد و معرف صنعت کفش تبریز و توانمندیهای صنعتگران تبریزی می باشد.
وی افزود: افتتاح و راه اندازی فروشگاههای عرضه محصولات داخلی گامی مثبت در جهت نهادینه سازی فرهنگ استفاده از  کالاهای داخلی و تقویت و رونق تولید می باشد و به نوبه خودم افتتاح این فروشگاه را خدمت آقای فرزانه تبریک عرض نموده و امیدوارم شاهد افتتاح شعبات این تولیدی در نقاط مختلف تبریز  سایر شهرهای کشور باشیم.
 
هدف ما ارائه محصولات باکیفیت تولید داخل است
محمود فرزانه رضوانی مدیرعامل گروه تولیدی صنعتی کفش فرزانه نیز در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از حضور عضو هیئت رئیسه و سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر تبریز و  رئیس اتحادیه کفاشان تبریز و تولیدکنندگان و فعالان صنعت کفش تبریز، گفت: تبریز به‌ عنوان پایتخت چرم و کفش کشور و مرکز تولید کفش مردانه است و گروه تولیدی کفش فرزانه افتخار می کند که در کنار سایر تولیدکنندگان و بزرگان صنعت کفش تبریز در جهت تولید و عرضه کفش فعالیت می کند.
وی افزود: ایجاد فروشگاههای عرضه مستقیم جهت دسترسی آسان مصرف کنندگان به محصولات شرکت در برنامه کاری شرکت قرار گرفته و هدف ما ارائه محصولات باکیفیت تولید داخل بوده و امیدواریم بتوانیم در جهت معرفی توانمندیها و پتانسیل های صنعت کفش تبریز و رضایت مشتریان موفق عمل کنیم.

مدیرعامل گروه تولیدی صنعتی کفش فرزانه در خاتمه با تشکر از تلاش های رئیس هیئت مدیره گروه تولیدی صنعتی کفش فرزانه مهندس بابک فرزانه رضوانی در مدیریت بهینه تولیدی، بیان داشت: ان شالله با حمایت های شورای اسلامی کلانشهر تبریز و خانه کارگر تبریز و اتحادیه کفاشان تبریز و استقبال خوب شهروندان محترم،  فروشگاههای بعدی این گروه تولیدی را در نقاط مختلف تبریز و سایر شهرهای استان افتتاح کنیم.
این گزارش حاکی است، در حاشیه این مراسم از طرف خانه کارگر تبریز و اتحادیه کفاشان تبریز با اهدای لوح تقدیری به پاس تلاش های مدیریت گروه تولیدی کفش فرزانه در جهت معرفی برند کفش تبریز و عرضه کالای ایرانی و رونق تولید در راستای تحقق شعار سال تجلیل به عمل آمد و در نهایت فروشگاه کفش فرزانه در مجتمع تجاری تفریحی ایپک پالاس تبریز به دست مسئولان افتتاح شد.
شایان ذکر است؛  گروه تولیدی صنعتی کفش فرزانه با مدیریت خوب حاج محمود فرزانه رضوانی مدیر عامل و مهندس بابک فرزانه رضوانی به عنوان رئیس هیئت مدیره به عنوان یکی از برندهای مطرح صنعت کفش ایران( تبریز) می باشد.
انتهای پیام/
اولین فروشگاه نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار