معاون سیاسی استانداری اردبیل؛

رسانه‌ها و خبرنگاران، پیگیر مطالبات جدی مردم باشند

1399/05/20 - 15:26 - کد خبر: 24891 نسخه چاپی

نصر: معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری اردبیل گفت: رسانه‌ها و خبرنگاران، پیگیر مطالبات جدی مردم باشند و نباید روی موضوعات جزیی مانور داده و از مسائل کلان غافل شوند.

به گزارش نصر، بهروز ندایی روز دوشنبه در گفت و گویی، خواستار تبیین دستاوردهای نظام و انعکاس درست و دقیق رویدادهای جامعه توسط اصحاب رسانه و خبرنگاران شد و افزود: رسانه‌ها و خبرنگاران در تصمیم سازی، تصویب ایده‌ها و برنامه‌ریزی در امور اداره جامعه هم نقش دارند.
وی اضافه کرد: رسانه‌ها نقش موثری در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی مسوولان و مدیران و بیان نیازها و مطالبات جامعه دارند و آنها را به سمت پیگیری مطالبات جدی مردم سوق می‌دهند.
معاون استاندار اردبیل، انعکاس توام وجوه مثبت و منفی عملکرد خادمان مردم را جزو اساسی‎‌ترین مطالبه مسوولان از اصحاب رسانه عنوان کرد و ادامه داد: ایجاد ذهنیت مثبت و منفی در خصوص خادمان و متولیان امور مدیریتی جامعه توسط رسانه‌ها اتفاق می‌افتد و بر همین اساس، نمی‌توان از نقش رسانه‌ها غافل شد.
وی با بیان این که امروز ناامیدی از سوی رسانه‌های جهان استکباری به جامعه تزریق می‌شود، اضافه کرد: در چنین فضایی که جنگ نرم دشمنان جریان دارد، رسانه‌ها نباید بین مردم و دولت فاصله ایجاد کرده و نظام را ناکارآمد نشان دهند.
ندایی اظهارداشت: امروزه رسانه‌های جهان استکباری یک نارسایی کوچک در ایران را به شکل بحران بزرگ نشان می‌دهند و بر همین اساس انتظار می‌رود که رسانه‌های داخلی با حساسیت نسبت به این دام جریان رسانه‌ای بیگانه، در مسیر درست جامعه انحراف ایجاد نکنند.
وی کار خبرنگاری را سخت و خطیر دانست و گفت: قضاوت آیندگان در خصوص گذشتگان با همین خبرهای درج شده در ایام جاری و فعلی رقم می‌خورد و کار امروز اصحاب رسانه ذهنیت یک نسل را در خصوص یک رویداد شکل می‌دهد.
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری اردبیل، خبر را جزو مهمترین و در دسترس‌ترین اسناد عنوان کرد و افزود: محصولات رسانه‌ای به هر شکل خبر، مقاله، گزارش، یادداشت، مصاحبه و مقاله، برای قضاوت بی‌طرفانه در خصوص یک موضوع و رویداد دارای ارزش زیاد است.
وی همچنین فعالیت رسانه‌ها در جریان شیوع کرونا را کارساز و مفید دانست و گفت: بدون همراهی رسانه‌ها در آگاهی‌دهی به جامعه و مردم، میزان خسارت کرونا خیلی بیشتر از وضعیت فعلی می‌شد.
ندایی همچنین با تبریک روز خبرنگار، فعالیت خبرگزاری جمهوری اسلامی را در سطح ملی و استانی بسیار اثرگذار خواند و افزود: ایرنا به عنوان رسانه‌ای مادر، کار حرفه‌ای توام با صحت و سلامت و بدون حاشیه دارد.
انتهای پیام/
رسانه‌ها و خبرنگاران، پیگیر مطالبات جدی مردم باشند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار