با اهدای لوحی صورت گرفت/

تقدیر رئیس شورای اسلامی کلان شهر تبریز از مدیر مسئول نصر

1399/05/20 - 19:00 - کد خبر: 24882 نسخه چاپی

نصر: رئیس شورای اسلامی کلان شهر تبریز به مناسبت روز خبرنگار، ضمن تبریک این روز با اهداء لوح سپاس از تلاش ها و همکاری های آژانس خبری تحلیلی نصر در راستای انتشار اخبار و گزارشات این سازمان و آگاه سازی جامعه از حقوق شهروندی تقدیر کرد.

به گزارش نصر، در این لوح سپاس که به امضای "شهرام دبیری"، رئیس شورای اسلامی کلان شهر تبریز خطاب به "امیر کریم زاد شریفی" مدیر مسئول آژانس خبری تحلیلی نصر ذکر شده، آمده است:

۱۷مرداد ماه فرصتی برای پاسداشت مقام انسان های فرهیخته ای است که کارکرد اساسی در تحقق مطالبات مردمی و رفع کاستی ها در حوزه های مختلف دارند و این را از زمان انقلاب اسلامی تا به امروز با تلاش بی وقفه در جبهه آگاهی بخشی به نمایش گذاشته اند.
فعالان رسانه ای در برهه های مختلف نقش موثر خود را در ائتلای فرهنگ عمومی و بهبود خدمات رسانی اثبات کرده اند و نمونه ی آن را در شیوع کووید ۱۹ با آگاه سازی شهروندان، پشتیبانی از کادر بهداشت و درمان و انعکاس نقاط ضعف و قوت شاهد بودیم.

اینجانب ضمن گرامیدشت یاد و خاطره ی شهدای اصحاب رسانه و شهید گرانقدر محمود صارمی، فرا رسیدن روز خبرنگار را بر تمامی اصحاب رسانه که حرمت قلم، آگاهی و اطلاع رسانی صحیح را پاس می دارند تبریک گفته و که حرمت قلم، آگاهی و اطلاع رسانی صحیح را پاس می دارند تبریک گفته و برای آنان آرزوی موفقیت روزافزون دارم.
انتهای پیام/
تقدیر رئیس شورای اسلامی کلان شهر تبریز از مدیر مسئول نصر نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار