فرماندار هشترود؛

بیش از ۶۸ میلیارد تومان برای اشتغالزایی در هشترود پرداخت شد

1399/05/20 - 11:46 - کد خبر: 24854 نسخه چاپی

نصر: فرماندار هشترود از پرداخت ۶۸ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان برای اشتغالزایی در این شهرستان در سالجاری خبرداد و گفت: امسال برای ۱۹۳ طرح با مجموع اشتغالزایی ۳۶۰ نفر تسهیلات پرداخت شده است.

به گزارش نصر، امین امینیان روز دوشنبه در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری این شهرستان افزود: از این مبلغ ۴۶ میلیارد و ۵۸۲ میلیون تومان برای اشتغال فراگیر و مابقی برای اشتغال پایدار روستایی پرداخت شده است.
وی گفت: وام های پرداخت شده با نظارت و بررسی های کارشناسانه پرداخت شده بطوری که یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان از این تسهیلات از افرادی که نتوانسته اند ایجاد اشتغال کنند بازپس گرفته شده است و این مبلغ ظرف مدت یک هفته به افراد واجد شرایط پرداخت خواهد شد. ِ
امینیان همچنین خواستار تجدید نظر استان در توزیع اعتبارات استانی شد و گفت: شهرستانی مثل هشترود با ۸۵۰ کیلومتر جاده و ۵۷ هزار نفر جمعیت، از شهرستان های کم برخوردار است و نیاز است در تخصیص بودجه عدم توسعه یافتگی و کم برخورداری این شهرستان مد نظر باشد.
وی همچنین از برخورد نامناسب برخی بانک ها با سرمایه گذاران انتقاد کرد و افزود: این گونه رفتار ها موجب آزرده خاطر شدن سرمایه گذاران و فرار آنها می شود.
امینیان گفت: برخی بانک ها به جای همکاری، تولید موانع می کنند و مدارکی از سرمایه گذاران می خواهند که تامین انها دهها سال طول می کشد.
انتهای پیام/
بیش از ۶۸ میلیارد تومان برای اشتغالزایی در هشترود پرداخت شد خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار