با اهدای لوحی صورت گرفت/

تقدیر رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ارس از نصر

1399/05/20 - 13:42 - کد خبر: 24848 نسخه چاپی

نصر: رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ارس با با اهدای لوح سپاس به مناسبت روز خبرنگار، ضمن تبریک این روز از تلاش ها و همکاری های آژانس خبری تحلیلی نصر در راستای انتشار اخبار و گزارشات این سازمان تقدیر کرد.

به گزارش نصر، در این لوح سپاس که به امضای "محسن نریمان"، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ارس خطاب به "امیر کریم زاد شریفی" مدیر مسئول آژانس خبری تحلیلی نصر ذکر شده، آمده است:

        جان نباشد جز خبر در آزمون                                                                هر که را افزون خبر جانش فزون
روز خبرنگار روز احترام به تعهد، ایثار و فداکاری آگاهانه برای سعادت و رفاه جامعه انسانی است. خبرنگار کسی است که در طرق عرفانی "من الحق الی الخلق" با پاکبازی؛ جرعه های شیرین و تلخ خبر را چون نوش دارویی به کام جامعه می ریزد و چون آئینه تمام نمای واقعیت با شجاعت و حفظ امانت، جامعه را بسوی پاکی و عدالت سوق می دهد.
 
خبرنگار محترم
جناب آقای کریم زاد
اینجانب به پاس وظیفه و قدردانی 17 مرداد ماه؛ روز مبارک خبرنگار را به شما خبرنگار و فعال رسانه ای عزیز تبریک عرض می نمایم. امید است با همیاری و همدلی و پذیرش نقدهای منصفانه بتوانیم نقش و وظیفه خود را در زمان کنونی برای بهبود زندگی فردی و اجتماعی مردم عزیز ایران و حل و فصل مشکلات آنها و بهبود روند مدیریتی در سایه آگاهی و دانش متعهدانه به انجام برسانیم.
انتهای پیام/
 تقدیر رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ارس از  نصر نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار