ارتشی ها شهید دکتر روشندل را به خانه ابدی بدرقه کردند

1399/05/20 - 01:27 - کد خبر: 24822 نسخه چاپی

نصر: مراسم تشییع و ادای احترام نظامی به پیکر پاک شهید دکتر مرضیه روشندل صبح امروز در بیمارستان منطقه ای امام علی (ع) ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار نصر، این مراسم با حضور فرماندهان عالی رتبه ارتش در منطقه و اعضای کادر درمان بیمارستان امام علی (ع) ارتش با ادای احترام یگان تشریفات تیپ 25 نیروی مخصوص نزاجا به پیکر پاک شهید مرضیه روشندل برگزار شد.
 
دکتر صدر، جانشین اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش در این مراسم با بیان اینکه ما از اول اسفند درگیر یک جنگ نابرابر هستیم، گفت: جامعه پزشکی و پرستاری ما درگیر این نبرد نابرابر هستند و مردم ما همانند هشت سال دفاع مقدس از جان و مال خود در این نبرد نابرابر جانبازی کردند.
 
وی افزود: تمامی سیستم های بهداشتی و درمانی اعم دولتی و نظامی و خصوصی در مبارزه با ویروس کرونا از جان مایه گذاشتند.
 
سرهنگ پزشک صدر اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران از نخستین ساعات به کمک وزارت بهداشت شتافت و همه امکانات خود را مبارزه با ویروس کرونا در میان گذاشت و در این راه شهدایی هم تقدیم کرد، شهیده مرضیه روشندل دومین شهید پزشک ارتش در مبارزه با ویروس کرونا است.
 
وی گفت: پرسنل ارتش از جان و مال خود برای خدمت به مردم گذشتند و همکاران من در اداره بهداشت و درمان ارتش با همه سختی ها از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا ایثارگرانه با شیوع این بیماری مبارزه می کنند.
 
این گزارش می افزاید، دکتر مرضیه روشندل؛ متخصص کودکان و نوزادان در بیمارستان منطقه‌ای ارتش تبریز که در تلاش برای درمان بیماران کرونایی، خود نیز به کرونا مبتلا شده بود پس از تحمل دوران سخت نقاهت، دیروز به کاروان شهدای مدافع سلامت پیوست.
 
انتهای پیام/
 
ارتشی ها شهید دکتر روشندل را به خانه ابدی بدرقه کردند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار