معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی؛

دریافت وجه حین ثبت‌نام در مدارس آذربایجان‌غربی ممنوع است

1399/05/19 - 17:15 - کد خبر: 24813 نسخه چاپی

نصر: معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت: دریافت هرگونه وجه حین ثبت‌نام در مدارس استان ممنوع بوده و با متخلفان برخورد خواهد شد.

به گزارش نصر، مهین منافی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: به غیر از مدارس شاهد و استعدادهای درخشان و نمونه، بقیه مدارس اعم از عادی و هیات امنایی می‌توانند تنها وجه بیمه و کتاب را اخذ کنند.
وی بیان کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی اولویت فرایند ثبت نام مدارس است و مدیران و عوامل اجرایی مکلف هستند تا از ازدحام اولیا و مراجعان جلوگیری و ثبت نام با تدابیر خاص انجام دهند.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی گفت: اقداماتی چون شماره دهی، زمان‌بندی، استفاده از تمام ظرفیت عوامل اجرایی و  تقسیم کار، داشتن باجه های متعدد برای پذیرش مراجعان و دسته بندی مراجعان به مراجعان متفرقه و ثبت نامی از ازدحام، از اقداماتی است که باید به آن توجه شود.
منافی اضافه کرد: به هیچ وجه دانش آموزان پایه های میانی به غیر از دانش آموزان انتقالی سایر مناطق و مدارس نباید به صورت مستقیم به مدارس جهت ثبت نام مراجعه کنند.
وی بیان کرد: افزایش ظرفیت کلاس برای دانش آموزان کاردانش و فنی حرفه‌ای در رشته های مختلف باید با جدیت پیگیری شود تا در سال‌های آتی رشد ۵۰ درصدی آموزش‌های فنی و مهارتی در استان محقق شود.
مدارس آذربایجان‌غربی از اسفند سال ۱۳۹۸ به علت بیماری کرونا تعطیل شد و آموزش و بخش اعظمی از فعالیتهای آموزشی در استان از بستر اینترنت و شبکه شاد پیگیری شد.
این استان دارای افزون بر ۶۰۷ هزار دانش آموز است.
انتهای پیام/
دریافت وجه حین ثبت‌نام در مدارس آذربایجان‌غربی ممنوع است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار