فرماندار تبریز در گفت و گو با نصر:

تجهیزات غیر استاندارد لوناپارک ائل گولی تبریز تا اطلاع ثانوی پلمپ شد

1398/03/28 - 10:29 - کد خبر: 2480 نسخه چاپی

نصر: فرماندار شهرستان تبریز از پلمپ تجهیزات غیراستاندارد شهربازی لوناپارک ائل گولی تبریز تا اطلاع ثانوی خبر داد. به گزارش نصر، بهروز مهدوی دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار نصر در واکنش به فیلم منتشر شده از حادثه تلخی که در لوناپارک تبریز منتشر شده بود افزود: مسئولان این پارک باید در اسرع وقت استانداردهای لازم برای تجهیزات مستقر در این شهربازی را اخذ کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی از تجهیزات به کار رفته در این شهربازی فرسوده بوده و از استانداردهای لازم برخوردار نیستند که از این حیث لازم است در کمترین زمان ممکن ایرادات رفع و استانداردهای لازم اخذ شود.
مهدوی در ادامه خاطر نشان کرد: در سال های گذشته نیز در این پارک حوادث تلخی رخ داده است که باید یک بار برای همیشه استانداردهای لازم اخذ شود.
فرماندار تبریز پارک ائل گولی تبریز را یکی از اصلی ترین قطب های گردشگر پذیر این کلانشهر خواند و متذکر شد: در آستانه فصل تابستان و افزایش خیل گردشگران به این منطقه از کشور باید تجهیزات به روز و استاندارد در چنین اماکنی مورد بهره برداری قرار گیرند.

گزارش نصر می افزاید؛ آبان ماه 1391 بر اثر سقوط پدر و مادری از چرخ و فلک این شهربازی خانواده ای داغدار شدند که امیدواریم این بار با قاطعیت مسئولان استانی مانع از بروز چنین حوادث تلخی در شهرهای بازی تبریز باشیم.

انتهای پیام/

تجهیزات غیر استاندارد لوناپارک ائل گولی تبریز تا اطلاع ثانوی پلمپ شد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار