معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل؛

بزرگراه خلخال - ازناو تکمیل می‌شود

1399/05/19 - 14:50 - کد خبر: 24794 نسخه چاپی

نصر: معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: در صورت تامین اعتبارات موردنیاز پروژه احداث بزرگراه شهید سردار سلیمانی خلخال این طرح تکمیل شده و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

به گزارش نصر، علی یوسف‌زاده روز یکشنبه در گفت و گو در گفت و گو با خبرنگار افزود: عملیات اجرایی این پروژه از محل اعتبارات راهداری وزارت راه و شهرسازی در سال‌های گذشته تامین و پس از آسفالت پروژه ، با قطع شدن این اعتبار در ۲ سال پیش تکمیل آن به تعویق افتاد.
وی اظهارداشت: برای اجرای عملیات این پروژه به طول ۳.۵ کیلومتر حدفاصل میدان ولیعصر شهر خلخال تا پاسگاه چند منظوره انتظامی در ابتدای منطقه نمونه گردشگری ازناو و همچنین راه‌های خلخال به استان گیلان ۵۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات راهداری وزارت راه و شهرسازی هزینه شده است.
او گفت: برای اجرای تجهیزات جداسازی باندهای رفت و برگشت ،اجرای پروژه روشنایی و همچنین اجرای باندهای تندرو و کندرو این بزرگراه ۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که در صورت تامین آن از محل اعتبارات ملی تکمیل خواهد شد.
وی تشریح کرد: در حال حاضر ۲ پروژه راه‌سازی خلخال - منجیل و قطعه چهار از راه اصلی خلخال - فیروزآباد به طول ۴.۵ کیلومتر که به عنوان کمربندی شهر خلخال تعریف شده، دارای پیوست بودجه و ردیف اعتبارات ملی بوده و با استفاده از این اعتبارات در حال اجرا است.
یوسف‌زاده از شروع عملیات اجرایی لایه دوم آسفالت پروژه تبدیل راه فرعی خلخال - اسالم به راه با مشخصات راه اصلی در حوزه استحفاظی استان اردبیل خبر داد و افزود: چهار کیلومتر از لایه دوم آسفالت پروژه ۱۱ کیلومتری راه اصلی خلخال - گیلان حدفاصل روستای مجره تا گردنه الماس از ۲ سال پیش باقیمانده بود که امسال اجرایی می‌شود.
او افزود: عملیات آسفالت لایه دوم راه اصلی خلخال - اسالم در حالی به پیمانکار مجری پروژه واگذار شده که ۱۰۰ میلیارد ریال طلب پیمانکار برای اجرای آن از سال‌های گذشته هنوز از سوی اداره کل راه و شهرسازی پرداخت نشده است.
انتهای پیام/
بزرگراه خلخال - ازناو تکمیل می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار