رئیس اتحادیه کفاشان کلانشهر تبریز در تحریریه نصر:

نصر؛ نمونه بارز یک رسانه مردمی است

1399/05/18 - 18:13 - کد خبر: 24731 نسخه چاپی

نصر: رئیس اتحادیه کفاشان کلانشهر تبریز از آژانس خبری تحلیلی نصر به عنوان یک رسانه نمونه مردمی یاد کرد.

به گزارش نصر، علیرضا جباریان فام همزمان با روز خبرنگار در بازدید از تحریریه آژانس خبری تحلیلی نصر در دیدار با مدیر مسئول اولیت رسانه مجازی شمال غرب کشور گفت: نصر به عنوان یک رسانه مردمی همیشه در کنار مردم بوده و نگاه ویژه ای به اصناف به ویژه صنعت کفش تبریز داشته است و بنده از طرف خودم و فعالان صنعت کفش تبریز قدردان همه زحمات عزیزان نصرنیوز هستم.
وی افزود: انصافا "نصر" در سال های اخیر توجه ویژه ای به صنعت کفش تبریز داشته است و صادقانه باید عرض کنم، نصرنیوز در معرفی و برندسازی صنعت کفش نقش اساسی داشته است و مشکلات و مسائل تخصصی این حوزه را در اسرع وقت انعکاس داده است.

اتحادیه کفاشان کلانشهر تبریز، جزو اتحادیه های فعال و پیشرو در امر اطلاع رسانی
امیر کریم زاد شریفی مدیرمسئول آژانس خبری تحلیلی نصر نیز در این دیدار ضمن تشکر از حضور رئیس اتحادیه کفاشان تبریز در تحریریه نصر، گفت: این رسانه برای مردم بوده و الحمدالله میزان نفوذ اجتماعی نصر در سالهای اخیر بیشتر نیز شده است.
وی افزود: رسالت ما ایجاد ارتباط بین مسئولان و مردم بوده است و انعکاس معضلات و مشکلات اصناف به ویژه صنعت کفش در اولویت رسانه ای ما قرار داشته است و امیدواریم توانسته باشیم در جهت توسعه این صنعت ریشه دار موفق باشیم.
کریم زاد، اتحادیه کفاشان کلانشهر تبریز را جزو اتحادیه های فعال و پیشرو در امر اطلاع رسانی بیان کرده و گفت: انصافا اتحادیه کفاشان کلانشهر تبریز و جناب آقای جباریان فام با رسانه ها ارتباط تنگاتنگ و نزدیکی داشته است .
این گزارش حاکی است، در پایان این بازدید و نشست صمیمی، با اهدای لوح تقدیر از تلاش های رسانه ای امیر کریم زاد شریفی صاحب امتیاز و مدیرمسئول نصر  و عین اله حسین زاده صاحب امتیاز و مدیرمسئول ماهنامه سراسری همگام با اصناف تجلیل به عمل آورد.
انتهای پیام/
نصر؛ نمونه بارز یک رسانه مردمی است نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار