لاری خبر داد:

ادامه روند کاهش مرگ و میر کرونا در کشور/ فوت ۱۳۲ بیمار در شبانه روز گذشته/ آذربایجان شرقی همچنان قرمز

1399/05/18 - 14:05 - کد خبر: 24727 نسخه چاپی

نصر: سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از روز گذشته تا کنون، بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۱۲۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۱۰۴۹ نفر از آنها بستری شدند.

به گزارش نصر، سیما سادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت شیوع کرونا در کشور توضیح داد: از دیروز تا امروز ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۱۲۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۱۰۴۹ نفر از آنها بستری شدند.
وی با بیان اینکه مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۲۴ هزار و ۶۹۲ نفر رسیده است گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۳۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۸ هزار و ۲۶۴ نفر رسید.
لاری افزود: خوشبختانه تا کنون ۲۸۲ هزار و ۱۲۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. ۴۱۴۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.
وی ادامه داد: تا کنون دو میلیون و ۶۶۱ هزار و ۹۶۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. استانهای مازندران، تهران، قم، گلستان، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، البرز، خراسان رضوی، کرمان، سمنان، آذربایجان شرقی، مرکزی، یزد و گیلان در وضعیت قرمز قرار دارند.
به گفته لاری، همچنین استانهای فارس، ایلام، لرستان، هرمزگان، زنجان، قزوین، آذربایجان غربی، بوشهر، همدان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد هم در وضعیت هشدار قرار دارند.
انتهای پیام/
ادامه روند کاهش مرگ و میر کرونا در کشور/ فوت ۱۳۲ بیمار در شبانه روز گذشته/ آذربایجان شرقی همچنان قرمز نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار