خبر/

پیام تبریک استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت روز خبرنگار

1399/05/16 - 14:08 - کد خبر: 24674 نسخه چاپی

نصر: استاندار آذربایجان‌شرقی با صدور پیامی به مناسبت ۱۷ مرداد "روز خبرنگار"، فرارسیدن این روز را به فعالان خبر و رسانه تبریک گفت.

به گزارش نصر، متن پیام محمدرضا محمدی به شرح زیر است؛
جامعه بشری در طول تاریخ هزاران ساله خود، فراز و فرودهای فراوانی به خود دیده و هر بار به لطف گوهر دانایی و آگاهی، راه توسعه و تعالی خود را پرقدرت‌تر از گذشته پیموده است.
در روزگاری که طوفان سهمگین حوادث، کام جهانیان را تلخ کرده است، مجاهدان عرصه خبر و هنر می‌کوشند تا شعله ایمان و امید به آینده درخشان رو به خاموشی نگذارد.
روایت تلاش ایثارگرانه و خستگی‌ناپذیر مدافعان سلامت در این روزهای پرخطر، رسالتی عظیم است که به دستان هنرمند، چشمان بیدار و قلم‌های شورآفرین خبرنگاران و اصحاب رسانه جامه عمل می‌پوشاند و این ایثارها و ازخودگذشتگی‌ها را در دفتر تاریخ این مرز پرگهر ثبت می‌کند.
از میان این رنج و دشواری، آن‌چه در خاطره‌ها می‌ماند شور و نشاطی است که به همت سفیران امید و آگاهی، در کالبد جامعه ما دمیده می‌شود و آینده‌ای روشن را برای مردم عزیز ما نوید می‌دهد.
اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار به‌ویژه شهید صارمی که 17 مرداد به مناسبت شهادت ایشان به نام خبرنگار نام‌گذاری شده است، این روز فرخنده را به فعالان عرصه خبر در استان آذربایجان شرقی تبریک می‌گویم و صمیمانه از زحمات تمامی اصحاب رسانه که پرچم امیدآفرینی را در این روزهای حساس تاریخ کشور افراشته نگاه داشته‌اند، قدردانی می‌کنم.
انتهای پیام/
پیام تبریک استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت روز خبرنگار خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار