مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس مطرح کرد:

سانسور حقیقت قدس توسط امپریالیسم رسانه ای

1398/03/27 - 14:16 - کد خبر: 2466 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: استکبار جهانی با کمک امپریالیسم رسانه ای و خبری حقیقت قدس را سانسور می کند.

به گزارش نصر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد ارس، محسن نریمان بعنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه در روز قدس، گفت: سلطه غرب و صهیونیسم بر افکار و جریان سازی رسانه ای بر اساس فرهنگ ضد دینی و ضد انسانی، حقیقت قدس و ظلم بر ملت مظلوم فلسطین را سانسور کرده است.
وی روز قدس را روز عدالت خواهی وظلم ستیزی انسان های آزاد اندیش توصیف کرد و افزود: روز قدس متعلق به هیچ گروه و جریان سیاسی خاصی نیست و باید همه آزاد اندیشان و حق طلبان و مدعیان حمایت از حقوق بشر به پا خاسته و انزجار خود از کشتار بی رحمانه در آن سرزمین و بازگشت اراضی اشغالی به ملت فلسطین را اعلام کنند.
نریمان تصریح کرد: استکبار جهانی با پشتوانه مالی صهیونیست ها بهانه ها و روش های مختلفی از جمله تحمیل جنگ هشت ساله، محاصره اقتصادی و تحریم نفتی و همچنین اعلام تروریستی بودن پاک ترین و با غیرت ترین نهاد نظامی ایران را به کار گرفته و علاوه بر نقض قوانین بین المللی چهره واقعی و سرشار از ظلم و استبداد خود را به نمایش گذاشته است.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که مسئله فلسطین اسلامی و انسانی است، گفت: امروز با وجود فریاد حمایت از حقوق بشر کشورهای غربی و آمریکا که گوش جهانیان را کر کرده است شاهد هستیم که این کشورها ذره ای به مسائل انسانی عمل نمی کنند.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس تاکید کرد حمایت از حق و مقابله با ظلم بخش مهمی از دستورات دین ماست و دین و عزت، ناموس ملت ایران بوده و غیرقابل مذاکره است.
او برگزاری اجلاس سران کشورهای عربی و حمایت مالی اعراب از استکبار را محکوم کرد و اظهار داشت: حاکمان کشورهای عربی با برگزاری اجلاس سران کشورهای عربی و بیعت با جریان صهیونیستی برای مقابله با ظلم ستیزی و حمایت ایران از حقوق ملت های مسلمان، تفاوتی با حامیان ابن ملجم ندارند.
محسن نریمان گفت: شمشیر فرود آمده بر فرق امام علی (ع) ناشی از جریان فکری زهر آلود و فاسد بود، اما ملت های مسلمان و به ویژه امت ظلم ستیز ایران اسلامی با مراجعه به اعتقادات و دستورات دین اسلام، اجازه تکرار آن وقایع تلخ و جانسوز را نخواهند داد.
وی با بیان اینکه نگاه ژرف و سیاسی و مذهبی امام راحل آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را با هدف اتحاد بیشتر ملت های مسلمان برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین در تقویم تاریخ ثبت کرد، گفت: اعلام روز قدس موجب شد تا روحیه مقاومت و حق طلبی در خون مسلمانان و آزادی خواهان جهان جوشان باقی بماند.
نریمان اضافه کرد: ایران برای مقابله با ظلم و جنایات بر علیه ملت های مسلمان، حربه نفتی و عدم عرضه نفت در بازارهای دشمنان اسلام را اعمال می کرد اما سران کشورهای عربی با حمایت مالی و عرضه نفت به دنیای استکبار این جریان را بر علیه ایران اسلامی به کار بردند و نقاب نفاق از چهره آنان برداشته شد.
وی گفت: اگر هدف حاکمین و مسئولین ما مسائل مادی و دنیوی و حکومت و رفاه بود آمریکا و صهیونیست ها در این مورد سخاوتمند هستند و ایران را همانند اروپا در چنگال زهرآلود خود می گرفتند.

انتهای پیام/

سانسور حقیقت قدس توسط امپریالیسم رسانه ای نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار