در پیامی مشترک مطرح شد/

قدردانی نماینده ولی‌ فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس

1398/03/27 - 13:58 - کد خبر: 2465 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی‌ فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی با صدور پیام مشترکی از حضور گسترده و باشکوه مردم استان در راهپیمایی روز جهانی قدس قدردانی کردند.

به گزارش نصر، متن پیام حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم و دکتر محمدرضا پورمحمدی به این شرح است:

حضور شکوهمند، عظیم و حماسی مردان و زنان مؤمن، انقلابی و روزه دار استان آذربایجان شرقی در دفاع از قداست قدس شریف و تجدید بیعت با فرمان تاریخی معمار کبیر انقلاب و پیروی از منویات مقام معظم رهبری، برگ زرین دیگری بر دفتر قطور افتخارات استان و مردم ولایتمدار آن افزود.

نمایش عظیم وحدت، انسجام و اتحاد مردم شهیدپرور و غیور آذربایجان همگام و همصدا با ملت های مسلمان و آزادی خواه جهان در بازخوانی آرمان های مردم مظلوم فلسطین، یک نه بزرگ به طرح منحوس «معامله قرن» و فریادی رسا و غریوی رعدآسا در نفی خطرناک ترین توطئه جبهه استکبار و اذناب آن در منطقه است.
این‌جانبان با حمد و سپاس به درگاه خداوند متعال، از مردم غیرتمند و شهیدپرور استان که صحنه‌هایی چنین زیبا و خاطره‌انگیز را در این ماه پرخیر و برکت آفریدند و وحدت و استکبارستیزی خود را به نمایش گذاشتند، قدردانی می‌کنیم.

امید است همچنان تحت توجهات حضرت بقیه‌الله الاعظم و با پیروی از رهنمودها و فرمایش های مقام عظمای ولایت، در حراست از خون پاک و مطهر شهیدانِ راه انتفاضه و انقلاب اسلامی و حمایت و پشتیبانی از خدمات ماندگار نظام و دولت موفق و سربلند باشید.

انتهای پیام/

قدردانی نماینده ولی‌ فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار