مدیرکل امور بانوان استانداری آذربایجان شرقی؛

همبستگی مردم و مسئولان توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند

1399/05/15 - 15:14 - کد خبر: 24611 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی گفت: همبستگی و وحدت بین آحاد مردم و مسئولان اجرایی توطئه های دشمنان را حنثی می کند.

به گزارش نصر، رقیه صادق زاده روز چهارشنبه در دیدار با رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اینکه روز به روز توطئه ها و تهاجم های فرهنگی دشمنان علیه انقلاب اسلامی بیشتر می شود، افزود: در این شرایط سخت باید  بیش از پیش با آگاهی کامل توطئه های دشمنان را نقش بر آب کنیم که این امر هماهنگی و همبستگی مردم و دستگاههای اجرایی و نهادهای مردمی را می طلبد.
وی نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ایجاد اتحاد و تعامل سازنده بین تشکل های مردمی و دستگاه های دولتی را بسیار مهم و خطیر عنوان کرد.
صادق زاده اظهار داشت: بعد از گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی و تدوین بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام رهبری، توطئه دشمنان اشکال جدیدی به خود گرفته است که جهت خنثی سازی این توطئه ها نیاز است شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی حضور پررنگ تری در عرصه های فرهنگی و اجتماعی داشته باشد چون هم اکنون بیش از هر زمانی به نقش آفرینی این شورا احساس نیاز می شود.
وی از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان چشم بصیر نظام و انقلاب یاد کرد و گفت: این نهاد انقلابی و مردمی باید بیشتر مورد حمایت قرار گیرد چون نقش بسیار مهمی در حراست و حفاظت از ارزش های نظام جمهوری اسلامی دارد.
صادق زاده با اشاره به اینکه شعائر انقلاب اسلامی تجلی گاه حقیقت دین هستند و باید در تبیین و اشاعه آن تلاش شود، ادامه داد: چون انقلاب اسلامی ما انقلابی مردمی است و حضور مردم در تمامی انتخابات، راهپیمایی ها و مراسمات مختلف و اتحاد و همدلی مردم موجب افزایش تداوم و ثبات انقلاب می شود، رمز دوام و بقای انقلاب اسلامی نیز حضور مردم در مراسمات و صحنه ها است.
وی نهادهای انقلاب اسلامی که به دستور حضرت امام(ره) تشکیل شده اند را گره گشای مشکلات کشور خواند و افزود: یکی از نهادهایی که نقش مهم و پررنگ در تاریخ انقلاب اسلامی داشته و دارد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.
صادق زاده اضافه کرد: این نهاد انقلابی در ایجاد بستر مناسب در جهت تعمیق باورها، ارزش ها و ترویج فرهنگ انقلابی، افزایش انگیزه مشارکت مردم در برگزاری مراسم و زنده نگه داشتن و نکوداشت مناسبت های فرهنگی و تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی، تقویت و تحکیم ارزش ها و ارکان انقلاب اسلامی نقش تاثیرگذاری  طی سال های مختلف داشته است.
وی فراجناحی بودن شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را نقه قوت این نهاد دانست و افزود: نقش برجسته شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ایجاد همبستگی تشکل ها و جناح های سیاسی در برگزاری مراسم و آیین ها با ایجاد تمهیدات لازم برای حضور مستمر مردم در پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی و ارزش های آن و نیز اعلام مواضع نظام جمهوری اسلامی نسبت به سیاست های استکبار جهانی انکار ناپذیر است.
به گزارش ایرنا، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی نیز با بیان اینکه این مجموعه خود را در هر شرایطی موظف و مکلف به تبعیت از فرامین و توصیه های مقام رهبری می داند، گفت: طی ۴۰ سال گذشته نیز این ویژگی به وضوح قابل مشاهده و ارایه است.
حجت الاسلام رسول برگی با تاکید بر اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مردم محور بوده و به عنوان نهادی غیردولتی، عمومی و برخاسته از آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی همواره در کنار مردم بوده است، اضافه کرد: طی ۴۰ سال گذشته این شورا در تمام شرایط سخت و دشوار، تلخی ها و شیرینی های انقلاب همپای مردم حاضر بوده و تلاش کرده است به آنچه که منویات امام راحل و مقام رهبری است، جامه عمل بپوشاند.
انتهای پیام/
 همبستگی مردم و مسئولان توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار