مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان؛

ویژه برنامه عید غدیر حسینیه اعظم زنجان مجازی برگزار می‌شود

1399/05/15 - 12:02 - کد خبر: 24591 نسخه چاپی

نصر: مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان گفت: ویژه برنامه عید غدیر در این حسینیه به مدت سه شب به صورت مجازی و نیز از طریق پخش زنده تلویزیونی برگزار می‌شود.

به گزارش نصر، مجتبی شهامی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این برنامه روزهای پنج‌شنبه، جمعه و شنبه از ساعت ۲۱ تا ۲۱ و ۴۵ دقیقه پخش می‌شود.  

وی با اشاره به اینکه ویژه برنامه عید غدیر با حضور مداحان و حجت‌الاسلام پناهیان اجرا می‌شود، ادامه داد: این مراسم به صورت مستقیم از شبکه استانی اشراق نیز پخش خواهد شد.
شهامی همچنین از انجام برنامه قربانی کردن خبر داد و گفت: امسال قربانی کردن ۱۴ راس دام در نظر گرفته شده است که به مناسبت عید غدیر انجام خواهد شد.
وی افزود: علاوه بر این اطعام روز غدیر نیز به مناسبت این عید بزرگ در حسینیه اعظم زنجان انجام می شود.  
مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان همچنین گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا تغییراتی در برنامه‌های این حسینیه ایجاد شده است و از چند ماه قبل از ظرفیت فضای مجازی برای اجرای برنامه ها استفاده می شود. 
بنا به این گزارش، در سنگ‌ نوشته‌ای که بر روی دیوار مسجد قدیمی حسینیه  اعظم زنجان نصب شده، مشخص است که این حسینیه در سال ۱۲۶۱ قمری، بازسازی شده است و با توجه به سایر اسناد موجود، قدمت آن به بیش از ۴۰۰ سال می‌رسد. 
انتهای پیام/
ویژه برنامه عید غدیر حسینیه اعظم زنجان مجازی برگزار می‌شود خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار