فرماندار تبریز،

وجود سلایق مختلف مزیتی بزرگ برای کشور است

1399/05/15 - 11:51 - کد خبر: 24586 نسخه چاپی

نصر: فرماندار شهرستان تبریز گفت: وجود سلایق، ایده‌ها و تفکرات مختلف و متنوع مزیتی بزرگ و مفید برای کشور است.

به گزارش نصر، بهروز مهدوی روز چهارشنبه در دیدار با رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی و تبریک چهلمین سال تاسیس این شورا، افزود: به برکت حضور عالم بزرگوار، خوش فکر، مجاهد، با اخلاق و باتقوا چون دکتر آل هاشم در تبریز و مدیریت مطلوب شورای هماهنگی با هدف ایجاد هماهنگی بین دستگاه های مختلف اجرایی و سایر ارگان ها و نهادها،  شاهد وحدت و انسجام میان ارکان نظام در این شهرستان هستیم.
وی اظهار داشت: وحدت، انسجام و همدلی بین نهادهای شهرستان تبریز نتیجه عملکرد مناسب شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان است.
مهدوی ادامه داد: وجود چنین انسجام و همدلی میان نهادهای مختلف نتیجه عملکرد مناسب شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، اجتناب از نگاه های جناحی حزبی و لحاظ نمودن افکار و سلایق مختلف است.
وی با بیان اینکه وجود افکار و سلایق مختلف در کشور یک مزیت محسوب می شود، گفت: به سلایق و افکار مختلف باید به چشم فرصت برای توسعه نگاه کرد و نباید آن را مغایر با وحدت دانست چون طی سال های پس از انقلاب اسلامی در صحنه ها و عرصه های گوناگون نتیجه وحدت و همدلی را در برهه های حساس و بزنگاه ها دیده ایم.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات آذربایجان شرقی نیز در این دیدار با تشریح عملکرد این شورا در یک سال گذشته به ویژه در ایام کرونایی، از همکاری ها و حمایت های فرمانداری تبریز در برنامه های ملی و انقلابی قدردانی کرد.
حجت الاسلام رسول برگی با تاکید بر اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مردم محور بوده و به عنوان نهادی غیردولتی، عمومی و برخاسته از آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی همواره در کنار مردم بوده است، اظهار داشت: طی ۴۰ سال گذشته این شورا در تمام شرایط سخت و دشوار، تلخی ها و شیرینی های انقلاب همپای مردم حاضر بوده و تلاش کرده است به آنچه که منویات امام راحل و مقام رهبری است، جامه عمل بپوشاند.
وی از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان مجموعه ای فرهنگی و تبلیغی برای نظام جمهوری اسلامی یاد کرد و افزود: در حال حاضر افزون بر ۲۰ دستگاه مختلف فرهنگی در سطح کشور فعالیت دارد، اما شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قدیمی ترین نهادها در این عرصه است که کارنامه ای درخشان و قابل قبول از خود ارایه کرده است.
برگی خط قرمز شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را ورود به مباحث جناحی و حزبی اعلام و اضافه کرد: اولویت این شورا تعامل دوطرفه با تمام جریان ها، احزاب و جناح های سیاسی زیرچتر انقلاب اسلامی است و هر جریان، فکر و سلیقه سیاسی، اجتماعی و فرهنگی که برای انقلاب اسلامی تلاش می کند و هدف اصلی آن خدمت به مردم است، در راس فعالیت های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قرار دارد.
انتهای پیام/
 وجود سلایق مختلف مزیتی بزرگ برای کشور است خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار