رئیس شورای اسلامی شهر تبریز:

تمامی سازمان‌ها ارتباطی متقابل با جهاد دانشگاهی داشته باشند

1399/05/14 - 12:22 - کد خبر: 24509 نسخه چاپی

نصر: رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با تاکید بر ضرورت استفاده از توانمندی‌های جهاد دانشگاهی، گفت: معتقدم تمامی سازمان‌ها و ارگان‌ها باید با جهاد دانشگاهی ارتباط متقابل داشته باشند تا از پتانسیل این سازمان از جمله در زمینه‌ی نظرسنجی بهره‌مند شوند.

به گزارش نصر، شهرام دبیری در گفت‌وگویی با اشاره به 16 مردادماه، سالروز تاسیس سازمان جهاد دانشگاهی، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی از بدو تاسیس تا کنون گام‌های بسیار خوبی در ارتباط با مسائل آموزشی و پژوهشی و استفاده از فناوری‌های نو و خلاقیت جامعه‌ی دانشجویی برداشته و در عملیاتی کردن آن نیز موفق بوده است.
وی ضمن قدردانی از عوامل جهاد دانشگاهی که در راستای اطلاع رسانی تلاش می‌کنند، افزود: اقدامات جهاد دانشگاهی در زمینه‌ی اطلاع رسانی بسیار چشمگیر بوده و فعالیت‌های زیادی نیز به صورت عملیاتی در این زمینه انجام داده است، امیدواریم جهاد دانشگاهی با استفاده از فناوری‌ها و خلاقیت‌های نو بیش از پیش در این زمینه بدرخشد.
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با بیان این‌که جهاد دانشگاهی در زمینه‌ی آمار، اقدامات قابل توجهی انجام می‌دهد: گفت: جهاد دانشگاهی به عنوان ارگانی بی طرف در برخی موارد که در ارتباط با مسائل اجتماعی و فرهنگی و غیره نیاز به نظرسنجی داشتیم با استفاده از مرکز افکار سنجی دانشجویان(ایسپا) وابسته به این نهاد، کمک بسیاری به ما کرده است از تلاش عزیزان در این سازمان تقدیر و قدردانی می‌کنم.
وی با بیان این‌که جهاد دانشگاهی تعامل بسیار خوبی با شورای شهر داشته است، ادامه داد: برای مطلع شدن از رضایت یا نارضایتی شهروندان نسبت به عملکرد شورا و شهرداری در مسائل مختلف نیاز به نظر سنجی جهاد دانشگاهی بود که در این زمینه جهاد دانشگاهی اقدامات موثری برای شورا انجام داد، ما تلاش می‌کنیم این تعامل را با جهاد دانشگاهی افزایش دهیم.
انتهای پیام/
تمامی سازمان‌ها ارتباطی متقابل با جهاد دانشگاهی داشته باشند خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار