خبر/

مربی تراکتور: رفاقت حرف اول را در این تیم می‌زند

1399/05/14 - 11:18 - کد خبر: 24499 نسخه چاپی

نصر: مربی تیم فوتبال تراکتور تبریز با تاکید بر وجود فضای مطلوب در این تیم، گفت: در حال حاضر رفاقت و صمیمت حرف اول را در این تیم می‌زند.

به گزارش نصر، صابر تقی زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار، از وضعیت کلی تیم تراکتور در لیگ برتر را خوب توصیف کرد و افزود: هرچند بروز حواشی مختلف در تیم های لیگ برتری امری طبیعی و عادی به شمار می رود اما با این وجود تراکتور فارغ از این مسایل بوده و حاشیه هایی هم اگر بروز کند بسیار کوچک بوده و به سرعت دفع می شود.
وی تراکتور را جزو سه تیم اول ایران به لحاظ هواداری و همچنین مسایل فنی یاد کرد و اظهار داشت: به واقع این تیم نه تنها در آذربایجان و ایران بلکه در سراسر جهان هواداران بیشماری دارد و بر همین اساس انتظارات نیز از آن بسیار فراتر رفته است.
تقی زاده هدف مهم و محوری کادر فنی تراکتور در شرایط کنونی را کسب سهمیه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا اعلام و اضافه کرد: تمامی تلاش کادرفنی، بازیکنان و مدیریت و مالک باشگاه بر همین اساس بوده و در هفته های پایانی لیگ برتر سعی می کنیم به این مهم که حداقل مطالبه هواداران است، جامه عمل بپوشانیم.
وی از آمادگی کامل نفرات تراکتور برای بازی حساس هفته ۲۸ مقابل شاهین بوشهر خبر داد و گفت: تمرینات بسیار خوب و مرتبی را با هدایت ساکت الهامی برگزار کرده و بازیکنان به آمادگی مطلوبی رسیده اند که امیدواریم با کسب سه امتیاز این بازی رتبه خود در جدول رده بندی را  بهبود داده و تثبیت کنیم.
تقی زاده مشکل اصلی تیم تراکتور تبریز طی هفته های اخیر را مربوط به خط حمله دانست و افزود: متاسفانه در این پست دچار مشکل هستیم و نبود مهاجم شش دانگ تدابیر تاکتیکی را با مشکل مواجه کرده است.
وی نیامدن حمزوای مهاجم الجزایری تراکتور را مهمترین چالش فنی این تیم عنوان و اضافه کرد: شرایط حاکم بر این کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا مانع از حضور این بازیکن در تبریز شده است، در حالی که اگر او در ترکیب تیم حضور داشت به دلیل شعور بالای تاکتیکی و فیزیک بدنی مناسبش بخش مهمی از مشکلات خط تهاجمی تراکتور رفع می شد.
تقی زاده درباره میزان آمادگی اشکان دژاگه نیز گفت: وی با وجود اینکه در آلمان تمرینات انفرادی را انجام می داد اما چون در تمرینات تیمی حضور نداشت دچار افت شده بود که به تدریج به مرز آمادگی رسیده است و اگر سرمربی تیم صلاح دانست، در بازی مقابل  شاهین بوشهر می تواند به میدان برود.
مربی تراکتور حضور تعدادی از بازیکنان جوان و امید در کنار بازیکنان اصلی  تراکتور را یکی از اقدامات بسیار خوب و مناسب ساکت الهامی برشمرد و ادامه داد: هم اکنون ۸ بازیکن تیم های جوانان و امید در تمرینات حاضر هستند که سرمایه انسانی فوتبال ایران و آذربایجان بوده و به آینده آنها اطمینان کامل دارم.
تقی زاده که پیشتر سرمربی تیم امید تراکتور بود، با تاکید بر اینکه تبریز معدن استعدادهای جوان و آینده دار فوتبال است، اظهار داشت: بدون تردید بها دادن به نسل های جدید و جوان در تیم های مطرحی مثل تراکتور می تواند آینده فوتبال این باشگاه و آذربایجان را برای سال های متمادی تضمین کند.
به گزارش ایرنا، تیم فوتبال تراکتور با ۴۶ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارد و روز دوشنبه ۲۰ مرداد ماه در بوشهر به مصاف شاهین این شهر می رود.
تراکتور همراه به استقلال ۴۸ امتیازی، سپاهان ۴۵ امتیازی، شهرخدروی ۴۴ امتیازی و  فولاد ۴۳ امتیازی رقابت سخت و نفس گیری در هفته های پایانی لیگ برتر برای کسب سهیمه رقابت های آسیایی دارند.
انتهای پیام/
مربی تراکتور: رفاقت حرف اول را در این تیم می‌زند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار