خبر/

تغییر زمان برگزاری همایش ملی مشروطیت در تبریز

1399/05/13 - 17:26 - کد خبر: 24479 نسخه چاپی

نصر: هفتمین همایش ملی و چهاردهمین همایش منطقه‌ای مشروطه پژوهی با موضوع" استکبار ستیزی از نهضت مشروطه تا گام دوم انقلاب اسلامی"، که قرار بود در ۱۴ مرداد ماه سال جاری، همزمان با سالروز صدور فرمان مشروطیت در تبریز برگزار شود، به روز دیگری موکول شد.

به گزارش نصر، دبیر علمی هفتمین همایش ملی استکبارستیزی از نهضت مشروطه تا گام دوم انقلاب اسلامی در این خصوص به ایسنا گفت: به دلیل مساعد نبودن استان از لحاظ شیوع کرونا، برگزاری همایش به آینده موکول شده که زمان دقیق آن بر اساس شرایط روز استان به لحاظ شیوع بیماری متعاقبا اعلام می شود.
مسلم اورنگی با اشاره به برگزاری مجازی هفتمین همایش ملی استکبارستیزی از نهضت مشروطه تا گام دوم انقلاب اسلامی به دلیل شیوع کرونا گفت: مقرر بود تا نشست‌های تخصصی هم در کنار این همایش مجازی برگزار شود که به دنبال شرایط نامناسب استانمان از لحاظ شیوع کرونا، این همایش به بعد از سفید شدن وضعیت کرونایی در استان موکول شد.
وی از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه همایش نیز خبر داد و افزود: علاقه‌مندان می‌توانند مقالاتشان را تا پانزدهم شهریور ماه به دبیرخانه همایش ارسال کنند.
اورنگی گفت: همایش ملی "استکبار ستیزی از نهضت مشروطه تا گام دوم انقلاب اسلامی" در محورهای مختلف از جمله تحلیل محتوای استکبار در اندیشه‌های سیاسی، ضرورت شناخت استکبار و مبارزه با آن، شاخصه های ثابت و متغیر استکبار و کارنامه ملت ایران در مبارزه با استکبار با تاکید بر نقش مردم آذربایجان برگزار می‌شود.
وی همچنین، الهام بخشی مردم ایران در صدور مبارزه با استکبار در جهان، استکبارستیزی درسیره علمی وعملی حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب، نقش رسانه‌ها و فضای مجازی در تبیین ماهیت استکبار و مبارزه با آن و پیامدهای روحیه استکبارستیزی در تاریخ معاصر ایران از مشروطیت تا گام دوم انقلاب اسلامی ایران را از دیگر محورهای این همایش عنوان کرد.
انتهای پیام/
تغییر زمان برگزاری همایش ملی مشروطیت در تبریز خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار