معاون آموزش و پژوهش هلال احمر استان خبر داد:

ارائه آموزش‌های امدادی هلال احمر به 13 هزار سرباز در آذربایجان شرقی

1399/05/13 - 15:45 - کد خبر: 24461 نسخه چاپی

نصر: معاون آموزش و پژوهش هلال احمر آذربایجان شرقی از برگزاری دوره‌های آموزش عمومی امداد و کمک‌های اولیه برای 13 هزار سرباز نیروهای مسلح در استان خبر داد.

به گزارش نصر، مهدی رحیمی با اعلام این مطلب، گفت: در این دوره های آموزشی، نحوه ارائه کمک‌های اولیه به مصدوم آموزش داده شده و سربازان وظیفه با نحوه ارائه خدمات در شرایط سخت و هم‌چنین نجات مصدوم آشنا خواهند شد.
وی تصریح کرد: ارائه آموزش‌های امدادی، علاوه بر تربیت سرباز مهارت محور می‌تواند سهم مهمی در امدادرسانی به مصدومان و آسیب دیدگان در مواقع بحران‌ها و حوادث داشته باشد؛ سربازان میتوانند پس از پایان دوره خدمت سربازی در صورت مواجهه با حادثه یا بحران اقدام به امدادرسانی به شهروندان کنند.
به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، وی به استفاده از ظرفیت خانه های هلال در ارائه آموزش‌های امدادی اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط خاص کرونایی حاکم، در ماه‌های مرداد و شهریور 99 را برابر برنامه ریزی انجام یافته نزدیک به 2500 نفر در خانههای هلال در سطح استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با همکاری دهیاریها و شوراهای شهر و روستا و سایر دستگاه‌ها از آموزش‌های امدادی هلال احمر بهره مند حواهند شد.
انتهای یپام/
 ارائه آموزش‌های امدادی هلال احمر به 13 هزار سرباز در آذربایجان شرقی خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار