مدیر‌ کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی خبر داد:

تدوین فاز نخست طرح حفاظتی بافت تاریخی تبریز

1399/05/13 - 15:36 - کد خبر: 24459 نسخه چاپی

نصر: مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی از تدوین فاز نخست طرح حفاظتی بافت تاریخی تبریز با همفکری انجمن‌های میراث فرهنگی استان خبر داد.

به گزارش نصر، احمد حمزه زاده  امروز در دید ار با اعضا و نمایندگان انجمن‌های میراث فرهنگی استان در خصوص تهیه و تدوین طرح حفاظتی بافت تاریخی تبریز، دیدار و گفت و کرد.
حمزه زاده در این دیدار صیانت مستمر از مواریث تاریخی را منوط به مشارکت انجمن‌های میراث فرهنگی دانست و بهره‌مندی از نظرات تخصصی این انجمن‌ها را راهبردی مؤثر در پیشبرد اهداف حفاظتی و صیانتی از مواریث تاریخی بیان کرد.
وی در ادامه با بیان اینکه انجمن‌‌های میراث فرهنگی استان همواره در نیل به اهداف حفاظتی و صیانتی این اداره‌کل نقش مؤثری داشته‌اند، از مشارکت این انجمن در راستای تهیه طرح حفاظتی بافت تاریخی تبریز خبر داد.
مدیر‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی در این جلسه افزود: امیدواریم که فاز نخست این طرح توسط شرکت مشاور در چند ماه آتی تهیه و به منظور اجرا در اختیار اداره کل قرار گیرد که در راستای اجرای آن از همکاری و توان تخصصی انجمن‌های میراث فرهنگی استان بهره خواهیم برد.
انتهای پیام/
تدوین فاز نخست طرح حفاظتی بافت تاریخی تبریز نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار