گزارش/

طغیان سپیدرود فوتبال تبریز را برد

1398/03/26 - 17:01 - کد خبر: 2438 نسخه چاپی

نصر: تیم‌های تبریزی بعد از بازی با سپیدرود با افت نتایج روبرو شدند. به گزارش نصر به نقل از فارس، در هفته‌های پایانی سال 97 تیم‌های تبریز روزهای خوبی را سپری می‌کردند.

اما کمتر کسی فکر می‌کرد که در بهار سال 98 روند نتایج هر 2 تیم تبریزی سیر نزولی گرفته و در نهایت با پایین‌ترین سطح قابل پیش‌بینی به کار خود خاتمه بخشند.

ماشین‌سازی بعد از تساوی با ارزش خود در مشهد برابر پدیده در هفته پایانی دور رفت، در شروع دور برگشت به 2 پیروزی متولی برابر تیم‌های استقلال خوزستان و نفت آبادان دست یافت و در جدول رده‌بندی تا رده ششم صعود کرد.

در هفته هجدهم تیم ماشین‌سازی در رشت در حالی که تا دقیقه  94 از میزبانش سپیدرود پیش بود، در آخرین ثانیه‌های بازی گل تساوی را دریافت کرد تا سومین پیروزی متوالی این تیم شکل نگیرد.

بعد از این بازی ماشین‌سازی هر چند برابر پارس جنوبی در جم به پیروزی رسیده و مقابل پرسپولیس در تهران مساوی کرده و جشن قهرمانی این تیم را یک هفته عقب انداخت، اما نتایج این تیم به وضوح افت کرد.

بازی رفت ماشین‌سازی با سپیدرود هم در تبریز با تساوی به اتمام رسیده بود تا سبزپوشان برابر این حریف خود تنها 2 امتیاز کسب کرده باشند.

اما وضعیت تراکتورسازی هم برابر این تیم سقوط کرده بهتر از ماشین‌سازی نبود.

تراکتورسازی در بازی رفت به زحمت و با گل ثانیه‌های پایانی اروین برابر سپیدرود به برتری رسیده و در بازی برگشت نیز با اشتباهات فاحش فروزان مغلوب این تیم شدند تا حاصل تلاش سرخپوشان نیز با این تیم تنها 3 امتیاز بود.

جالب اینکه تراکتورسازی بعد از بازی مقابل سپیدرود در 5 بازی باقیمانده خود موفق به پیروزی نشد تا روند نزولی این تیم دقیقا از بازی سپیدرود آغاز شده باشد.

سپیدرودی که با 20 امتیاز به لیگ دسته یک سقوط کرد و این تیم 5 امتیاز را از تیم‌های تبریزی گرفته بود.

انتهای پیام/

طغیان سپیدرود فوتبال تبریز را برد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار