مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی؛

کنسرسیوم‌های صادراتی زمینه توسعه واحدهای تولیدی را فراهم می‌کنند

1399/05/12 - 13:19 - کد خبر: 24368 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی گفت: تشکیل کنسرسیوم‌های صادراتی زمینه گسترش، توسعه فعالیت و صادرات واحدهای تولیدی صنعتی کوچک و متوسط را فراهم می‌کند.

به گزارش نصر، سیدمرتضی نیرومند اسکویی روز یکشنبه در دیدار با اعضای کنسرسیوم صادرات قطعات خودرو تبریز با اشاره بر اهمیت تشکیل کنسرسیوم های صادراتی،  افزود: کنسرسیوم های صادراتی موجب می شود تا درآمدزایی واحدهای کوچک و متوسط با تولید کیفیت بالای محصول تضمین شود.
وی با بیان اینکه هم اکنون] چهار کنسرسیوم صادراتی در آذربایجان شرقی وجود دارد، اظهار داشت: بزرگترین کنسرسیوم صادرات کشور، کنسرسیوم صادراتی قطعات خودرو تبریز است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی گفت: این شرکت آماده همکاری کامل با کنسرسیوم صادراتی قطعات خودرو تبریز برای تحقق برنامه‌های این کنسرسیوم است.
نیرومند، ادامه داد: آذربایجان شرقی و تبریز از قطب های مهم تولید قطعات خودرو در کشور بوده و قابلیت توسعه فعالیت و صادرات این واحدها در این منطقه وجود دارد.
در این جلسه اعضای کنسرسیوم صادراتی قطعات خودرو تبریز برنامه ها و اقدامات انجام شده در داخل و خارج از کشور را ارایه کردند.
انتهای پیام/
کنسرسیوم‌های صادراتی زمینه توسعه واحدهای تولیدی را فراهم می‌کنند خبرگزاری ایرنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار