معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تاکید کرد:

ضرورت همت بانک‌ها برای افزایش سهم آذربایجان‌شرقی از تسهیلات رونق تولید

1399/05/11 - 16:03 - کد خبر: 24315 نسخه چاپی

نصر: معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی بر ضرورت همت بانک‌ها برای افزایش سهم استان از تسهیلات رونق تولید تاکید کرد.

به گزارش نصر، علی جهانگیری در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به نامگذاری امسال به سال "جهش تولید" از سوی مقام معظم رهبری، افزود: تلاش برای تحقق شعار سال و حمایت از صنایع برای شکوفایی اقتصادی، اصلی ترین وظیفه دولتمردان و فعالان بخش خصوصی است.
وی همراهی و همدلی بخش خصوصی و دستگاه‌های اجرایی را ضامن رفع مشکلات و کاهش موضوعاتی همچون بروکراسی اداری برشمرد و گفت: بانک ها نیز در زمینه حمایت از تولید و توسعه واحدهای صنعتی، مسئولیت سنگینی را عهده‌دار هستند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار همت بیشتر بانک‌ها برای پرداخت به‌موقع تسهیلات رونق تولید شد و اظهار کرد: مدیران استانی بانک‌های دولتی و خصوصی، باید نهایت تلاش خود برای بهره مندی بیشتر استان از تسهیلات تولید و امکان استفاده بدون محدودیت از اعتبارات شناور را به کار گیرند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی ادامه داد: جلسه مشترک مدیران عامل بانک‌ها و تعدادی از فعالان بخش خصوصی با دکتر پورمحمدی، استاندار آذربایجان شرقی، برگزار می‌شود و مدیران بانکی، پاسخگوی عملکرد خود در زمینه جهش تولید خواهند بود.
به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، در این جلسه، پرونده چندین شرکت متقاضی دریافت تسهیلات در قالب رونق تولید نیز بررسی شد.
انتهای پیام/
 ضرورت همت بانک‌ها برای افزایش سهم آذربایجان‌شرقی از تسهیلات رونق تولید خبرگزاری ایسنا


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار