در دانشگاه پیام نور تبریز انجام شد؛

برگزاری کنکور دکتری با پروتکل های بهداشتی + تصاویر

1399/05/11 - 08:18 - کد خبر: 24254 نسخه چاپی

نصر: دانشگاه پیام نور مرکز تبریز با رعایت دقیق تمامی پروتکل های بهداشتی ابلاغی ، میزبان 1000 نفر از داوطلبان علاقه مند به ورود به مقطع دکتری دانشگاههای کشور بود.

به گزارش نصر، بخشعلی معصومی در گفت و گو با خبرنگار نصر افزود: کنکور سراسری مقطع دکتری روز پنجشنبه با رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغی از سوی وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد که در این بین پیام نور مرکز تبریز به عنوان یکی از مراکز مجری میزبان 1000 نفر از داوطلبان علاقه مند به ادامه تحصیل بود.
 رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی ضمن بازدید از حوزه برگزاری آزمون و روند اجرایی پروتکل های بهداشتی ، گفت : با رعایت دقیق تمامی بخشنامه های ابلاغی شاهد برگزاری آزمونی منظم و آرام در محیطی ایمن هستیم و امیدوارم تلاش اعضای هیئت رئیسه و همکاران پرتلاش مرکز تبریز نتیجه ای ایده آل در پی داشته باشد و شاهد هیچگونه بیماری و انتقال ویروس منحوس کرونا نباشیم .
معصومی با اشاره به سابقه درخشان دانشگاه پیام نور و مرکز تبریز در برگزاری آزمون های مختلف ملی و استانی ، گفت : خوشبختانه تک به تک همکاران ما از نظر تجربه برگزاری آزمونهای مختلف دارای تجارب گرانبهایی هستند و همیشه جزو مراکز برگزیده و ممتاز کشوری و استانی بوده ایم و این در سایه همدلی و مشارکت همه همکارانم در سراسر استان میسر گردیده است .
وی ضمن قدردانی از زحمات همه مسئولین و همکاران و تلاش چندین روزه آنان در جهت آماده سازی مرکز آزمون و حوزه امتحانی ، گفت : متاسفانه همه امورات در حوزه های مختلف کشور تحت تاثیر این ویروس منحوس دچار محدودیت هایی شده است که مجبوریم خود را با شرایط حاکم وفق دهیم و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی ابلاغی کارها را پیش ببریم .
رئیس دانشگاه پیام نور استان با اشاره به شروع پذیرش دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی در دانشگاه پیام نور ، گفت : پیام نور به عنوان بزرگترین دانشگاه دولتی کشور در ایام کرونا نشان داد که به عنوان دانشگاهی با زیر ساخت قوی و گسترده الکترونیکی ، توان ارائه خدمات آموزشی را به بهترین نحو ممکن را دارد .
وی با اشاره به سخنان دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور ، در خصوص دانشگاه پیام نور که آن را دانشگاه از راه نزدیک خوانده بود ، گفت : با توجه به زیرساخت های مناسبی که در اختیار داریم ، آماده ایم با ادارات و سازمانهای دولتی و خصوصی در سطح استان همکاری لازم را داشته باشیم .
انتهای پیام/
برگزاری کنکور دکتری با پروتکل های بهداشتی + تصاویر نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار